Vraag

sonos port valt uit na nieuwe app

  • 20 May 2024
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Nieuwe app werd automatisch geïnstalleerd helaas. Sindsdien is het mis. Eerst kon de sonos port niet meer gevonden worden. Alles 2x gereset en de app inmiddels een keer of 6 opnieuw geïnstalleerd. Steeds deze de problemen: De afspeellijst werkt niet, geluid valt steeds weg, nummers springen naar het volgend halverwege een nummer of springen weer terug naar het begin. Omgek van te worden. Of het geluid valt helemaal weg.
work arround die voor voor 5 minuten werkt: sonos radio aanzetten en dan weer terug naar de eigen speellijst. Mar dan gaat het dus na een minuut of wat weer mis. 
 

Enig idee hoe dit op te lossen is?


7 Reacties

Heb hetzelfde probleem.

Terug gezet naar fabrieks instellingen.

Daarna geprobeerd  opnieuw in systeem maar helaas lukt niet!!

De app vraagt wel moet de port worden toegevoegd, maar daarna gaat het fout.

Software is UpToDate.

Heel herkenbaar. Is er ook een oplossing? 

Badge

ik heb hier ook probleem met mijn port , sonos ziet de port en dan toevoegen en dan je port word voorbereid en na 10 tal seconden valt de app automatisch uit naar het beginscherm van mijn telefoon .

al alles geprobeerd resetten app - pc - port fabrieksinstelling niks werk pfffffff

nu met mijn nieuwe amp juist het zelfde probleem

alles opnieuw geinstalleerd en mijn connect amp + symfonisk + play 1 + boost alles gelukt en werkt maar amp & port niet ??????

Reputatie 7

Zie ook je antwoord in je eigen thread waar je dit aankaart: 

 

Badge

 

Badge

Hallo petra .

ik heb bovenstaande foutmelding verkregen van hifi klubben , mss kan dit helpen voor sommige maar voor mij helaas geen resultaat

als je kleine letters lees kan het voor iemand mss een oplossing zijn om je systeem te verbeteren

volgens hifi klubben zijn ze op de hoogte en werken ze eraan om de vele problemen op te lossen en raad gekregen om telefonisch mijn probleem voor te leggen en zij kunnen dan blijkbaar in je systeem mits toestemming om eventueel het probleem op te sporen

Badge

ik heb vandaag alles opnieuw naar fabrieksinstelling gezet als ook mijn boost .en met redelijk goed resultaat .

ik ben vertrokken met de app ( android ) versie en mijn windows sonos controller te resetten en alle sonos toestellen uit de stekker te trekken en een reset gedaan van alles , dan mijn boost gereset maar wel met LAN kabel aan zodat dit het enige bekabelde sonos toestel is  ( blijkt één van de betere oplossingen voor niet te grote ruimtes ) en de rest van toestellen geen Lan kabel meer aangesloten .

na restart zijn alle  sonos toestellen ( 2 x amp connect - 3 x play1 - symfonisk ) terug gevonden en werken terug goed maar met uitzondering van de AMP & PORT deze werken nog steeds niet .

alles speelt terug goed zoals sonos radio - tune-in -spotify -  enz… zonder onderbrekingen voor de laatste 5uur staat die continu aan

LET WEL OP WANT JE MOET JE PASWOORDEN BIJ DE HAND HEBBEN WANT JE MOET ALLES TERUG KOPPELEN AAN JE SONOS ACCOUNT - ALLE  INSTELLING ZIJN WEG EN JE BEGINT OPNIEUW .

hopende hierbij iemand te helpen zoals ik het gedaan heb . good luck

Reageer