Vraag

SONOS HELP AUB!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 June 2024
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Sinds de app update kunnen wij onze Sonos apparatuur niet meer gebruiken. Ze zijn niet meer met elkaar te verbinden. Vallen regelmatig geheel weg. Verdwijnen uit de app. De Roam is niet meer te verbinden met de Era boxen. De sub heeft geen verbinding meer. Kunnen nu zelfs geen muziek meer aanzetten. Krijgen continu de melding “er is iets mis gegaan". 

We hebben deze gehele set sinds een paar maanden maar dit is echt ellende. De winkel waar we alles gekocht hebben verwijzen ons naar Sonos support. Maar Sonos support is niet bereikbaar. Ik hang tijdenlang in de wacht maar krijg alleen een bandje met de melding dat alle medewerkers in gesprek zijn.

Hoe krijg ik mijn set gewoon normaal aan de praat?? 

App opnieuw installeren al geprobeerd. Wifi (ook van de telefoon) aan en uit geprobeerd. Stekkers opnieuw erin en eruit geprobeerd. Apparaten opnieuw connecten in de app al geprobeerd. 

We weten het echt niet meer. SONOS HELP ONS AUB!!!


7 Reacties

Reputatie 1

Het is gewoon een hele slechte update geworden van de app. Hadden deze beter eerst getest.  Vorige app was veel beter. Het duurt lang voor ze alle problemen oplossen 

Reputatie 6
Badge +3

Morgen gewoon weer bellen, Sonos moet toch weten wat jullie probleem is...

Morgen gewoon weer bellen, Sonos moet toch weten wat jullie probleem is...

Vandaag geprobeert te bellen. 70 minuten wachttijd. Koekoek.

Reputatie 6
Badge +3

Maar als je een probleem hebt en toch hulp wil zul je toch moeten bellen.

Verdiep u eens in MESH wifi. Dit was bij ons de oplossing. Vandaag géén enkele uitgevallen speaker, radio hapert niet en speellijsten doen het ook weer. 

Hoi

hier hetzelfde prolbleem gehad.

Alle apparaten resetten, dus niet alleen de stekker eruit, maar elk apparaat apart resetten  (google maar)

app uitloggen en dan het hele systeem opnieuw ‘opbouwen’.

inloggen op sonos-app en elk apparaat opnieuw toevoegen aan je systeem. kost een half uurtje maar dan werkt het weer als een zonnetje.

succes

Reputatie 7

Is wel een beetje de nuclear option.

Reageer