Waarom telkens die zinloze bericht van Temu (‘Temu Discount Code 40 off…..‘), kan dit niet geblokkeerd worden?
Ik word ook al weken bestookt met deze troep. Niet openen en verwijderen is de enige oplossing blijkbaar
Het spijt ons zeer, maar we ontvangen de laatste tijd veel SPAM-berichten in deze community.
We hebben maatregelen genomen om deze berichten tegen te gaan en hopen dat u geen van deze meldingen meer zult ontvangen.
We zullen de situatie nauwlettend in de gaten houden.
Je kunt als work around ook de melding van nieuwe berichten van de community uitzetten.
Het spijt ons zeer, maar we ontvangen de laatste tijd veel SPAM-berichten in deze community.
We hebben maatregelen genomen om deze berichten tegen te gaan en hopen dat u geen van deze meldingen meer zult ontvangen.
We zullen de situatie nauwlettend in de gaten houden.
Ook dit is niet erg gelukt, net als de updates om iedereen weer van een geweldige Sonos ervaring te laten genieten.
Het stroomt weer helemaal vol met spam.
Ivm updates… vorige week nog eens aan de chat gehangen ( na eerst een klein half uurtje naar het draaiende wachtbolletje te kijken ) met de mededeling dat ik geen hulp hoef mbt instellingen met verbindingen enz… ( lees : ik wil het om te tuin leiden spelletje niet meer meespelen …) maar enkel een antwoord had gewild of er überhaupt nog iets van komt, of dat het als normaal beschouwd wordt dat er ruim een half jaar bij velen van geen goed , of zelfs geen matig werkend duur systeem meer te gebruiken is… daarop een ( denk ik automatisch voorgeprogrammeerd ) antwoord dat er bij elke update aan verbeteringen gewerkt wordt… geen uitspraak over hoe ver ze er mee staan ook en ook geen streefdatum dus… mijn speakers gedragen zich nog steeds als een flipperkast… wat een gevoel van onmacht niets te kunnen doen tegen deze gigant zonder verantwoordelijkheid…
Ik heb steeds meer het gevoel dat ze het echt niet meer weten. Alle info blijft ook vaag. Persoonlijk heb ik ook geen idee waar nu nog aan gewerkt wordt en wat Sonos nu nog als problemen ziet.
Erg vaag ook dat er wel snel gereageerd wordt op een bericht over spam, maar nooit inhoudelijk op probleemmeldingen.
Heel juist… ik denk er precies hetzelfde over.
Hier kun je zien waar Sonos aan werkt: https://trello.com/b/4T9rbg8t
Het blijft vreemd dat sommigen zoveel problemen hebben en anderen niet. Dat kan best aan je verbinding liggen (Sonos gebruikt die met de nieuwe software veel meer en dus is het systeem gevoeliger voor storingen op dat gebied) - en dan is het juist goed om Sonos daar zoveel mogelijk informatie over te verschaffen.
Sonos moet zelf veel duidelijker zijn richting zijn/haar klanten. Ook bij Trello wordt het niet echt duidelijk.
In het eerste statement van Sonos werd aangegeven dat er geen nieuwe producten gereleased zouden worden, maar eerst werden de softwareproblemen opgelost. De nieuwe producten zijn er en de problemen lijken alleen maar groter te worden.
Dat Sonos een nieuwe manier van verbinden gebruikt blijft toch echt hun probleem. Kennelijk is het zo gevoelig dat veel klanten, om welke reden dan ook, nu wel problemen hebben daar waar zij het eerst niet hadden.
Ik snap je opmerking over bellen, maar eens houdt ook dat op. Sonos lijkt doof voor wat er allemaal gemeld wordt.
Terug naar het Topic: ook hier zien we weer dat ze kennelijk niet instaat zijn om het probleem te tackelen. Eerst een reactie (ja op dit onderwerp wel) dat ze maatregelen hebben genomen en een dag later stromen ze weer binnen. Komt zeker ook door de verbindingen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.