Vraag

sonos Boost


Ik heb mijn systeem eens gereset want hij viel constant uit. De boost werd ook opnieuw toegevoegd maar ik zie hem nergens staan onder ‘mijn systeem’.

Is dat normaal?


10 Reacties

Badge

Bij mij geeft hij het onderstaande aan en dat krijg ik ook niet hersteld

 

 

Ik heb inmiddels op het forum gelezen dat je de boost niet meer kan zien staan in de app.

Maar wel op de PC, dus heb ik daar eens op ingelogd en daar staat hij wel tussen…

Wel raar dat ze dat niet meer zichtbaar zetten in de app.

Reputatie 7

Op de web app kun je hem ook zien. Zie https://play.sonos.com/nl-nl/web-app

Badge

Ik ben er inmiddels zover klaar mee dat ik echt niemand Sonos aan zou bevelen en het liefst alles uit het raam gooi en alles van een ander merk bestel. 

Reputatie 7

Waarom weer de zoveelste “me too“-post in plaats van je probleem en wat informatie over je systeem en rest van je set up te vermelden? Hier heeft niemand iets aan.

Badge

Misschien frustratie? Je denkt voor veel geld van een premium merk jezelf te verwennen met iets van goede kwaliteit waar je ineens totaal niets meer aan hebt.

En dat oplossen lijkt al tijden totaal niet te lukken.

Reputatie 7

Ik lees weer geen informatie waar Sonos iets aan heeft of heel misschien zodat de community je kan helpen…..

Badge

Ik lees weer geen informatie waar Sonos iets aan heeft of heel misschien zodat de community je kan helpen…..

Je moet toch ergens je ei kwijt? Ik ben zeer begripvol, er gaat wel eens wat mis met een update, maar er zijn bij een zo'n grote groep nu zoveel problemen en net als bij mij hele systemen waar je geen drol meer aan hebt.
En dit duurt iets te lang nu, maar ik begrijp volledig je insteek hoor, geef me een linkje waar ik zonder dit forum te vervuilen mijn frustratie kwijt kan, mijn problemen heb ik hier al in heel veel topics voorbij zien komen en zijn niet opgelost, die opnieuw hier weer melden lijkt me ook niet iets waar Sonos iets aan heeft. 

 

Reputatie 7

Mail de CEO zou ik zeggen, ceo@sonos.com

Reputatie 1
Badge

Ik  al gedaan  de tweede dag na de update . 

Reageer