Skip to main content

Ik heb problemen met mijn Sonos Beam gen 2.

geluid viel constant weg en reageert erg laat op de commando’s.

na reset lijkt het geluid weer goed te zijn (nog eventjes afwachten)

helaas reageert de beam nog steeds te laat, wie weet wat te doen?

groetje

Carlo

Commando's via de Sonos app? Daar hebben meer mensen last van. Een echte oplossing lijkt er niet te zijn, maar je zou eens kunnen kijken of er zaken in je netwerk zitten die verbindingen zouden kunnen bemoeilijken. 

Dank voor de reactie.

Het lijkt er op dat het geluidsniveau probleem is opgelost na reset.

Alleen is het volgende nog steeds een probleem.

De service Sonos Voice Control is geïnstalleerd op de Beam, maar als ik bv de commando's Hey Sonos stop the musical geef, duurd het minstens 5 a 10 seconden voor dat deze reageerd en dat was voorheen niet het geval, lijkt ergens een vertraging in te zitten, alleen heb ik geen idee waar dat is.

Gr

Carlo

Geen problemen in het netwerk, Sonos Beam reageert heel traag op commando’s.

tevens lijkt het probleem van het wegvallen van het geluid niet door de Beam te komen, maar van de Sonos one.

ook na reset, lijkt het eventjes goed te gaan, maar na een tijdje het zelfde probleem.

ik had overwogen om nog 2 x Sonos aan te schaffen, maar dat gaat dus zeker niet meer gebeuren.

Sinds de update alleen maar ellende gehad.

Sinds de update is Sonos gevoeliger voor verbindingsproblemen. Ik zie dat niet veranderen. Je zou dus eens naar je netwerk kunnen kijken. Gebruik je een heel oude router, heb je misschien twee routers in je netwerk, gebruik je access points of powerlineverbindingen? 

Reageer