De Sonos-app is zo traag of reageert helemaal niet. Mijn netwerk is op en top in orde en ik ondervind alleen problemen met de Sonos-app. Herkenbaar en wat kan ik eraan doen?
Ik herken de traagheid sinds de laatste sonosupdate op mij iOS en dan met name wederom de volumeregeling, het tonen van lopende muziek en het stopzetten van afspelen.
Sommige zaken lijkt Sonos op te lossen om vervolgens weer net zo hard terug te komen bij een latere update.
Sander…
ik herken identiek dezelfde problemen sedert de nieuwe (zwarte) app…al meerdere keren contact opgenomen via mail met sonos support… helaas niet echt een concreet antwoord… ze nemen het mee en zullen het doorgeven…♂️… ook geen direct antwoord op mijn vraag wanneer deze problemen zullen opgelost geraken… het ligt idd niet aan ons netwerk of andere zaken…het is de app die bij veel gebruikers voor problemen ( soms zelfs verschillende ) zorgt. Ik zit er ook erg mee verveeld… heel irritant die volumebalkjes en de vertraging op alle andere knoppen… helaas weinig aan te doen… we kunnen gewoon wachten en hopen dat ze bij sonos de app weer bruikbaar kunnen maken. Onbegrijpelijk dat dit zo lang duurt.
De app lijkt met sommige netwerken meer moeite te hebben dan met andere. Je zou zelf eens kunnen kijken of er gekke dingen in je netwerk zitten die je (als test) eens zou kunnen verwijderen. Kijken of dat helpt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.