Skip to main content
Vraag

sinds upgrade kutsysteem

  • 16 June 2024
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Sinds de upgrade vind ik Sonos een kutsysteem. Waar ik voorheen iedereen adviseerde Sonos te nemen, raad ik het nu tenstellenste af.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Fijn om te weten. Er is al heel erg veel over geschreven. Sonos kijkt hier wellicht af en toe op mee, maar reageert hier nooit. Dus deze melding is feitelijk zinloos. 
Je kunt ook in dit forum proberen je problemen met het Sonos systeem bekend maken teneinde wellicht een oplossing te vinden bij een van de lezers hier. Geloof me, dat is echt veel leuker voor ons lezers ook. 
 

Gebruik je het systeem vandaag voor het eerst sinds een hele lange tijd? De problemen zijn namelijk al vele weken bekend. Een aantal zijn namelijk wel op te lossen zoals het niet kunnen streamen via een NAS. 
 

Ik kan je zeggen dat ik (net als meerdere gebruikers) totaal geen enkel probleem heb en m’n systeem perfect werkt. Gelukkig zijn er heel erg veel die nergens last van hebben, uiteraard vind je die hier nauwelijks op dit forum. Een bericht plaatsen met de tekst “tjonge jonge, wat werkt het systeem hier toch goed” zul je niet zo gauw vinden 😊. Ik schijf het wel, maar dan als antwoord. 

Waarrom moet het allemaal zo omslachtig?? Heb net een odido router werkt het hele sonos systeem niet meer. En de app is ook waardeloos, wordt je niet wijs van. Na veel geklooi werkt het wel weer gelukkig

Reputatie 4
Badge +2

Dat ben ik met je eens Gertjan. Ik wil best weer terug naar apparatuur waar gewoon fysiek knoppen en schakelaars op zitten en die dicht geschroefd zijn met echte schroeven zodat er weer eens wat te repareren valt, maar dat is een utopie denk ik. Het wordt steeds meer afhankelijk van het (inter)net(werk). Zet je router of netwerkswitch maar eens uit en ontdek wat het dan allemaal niet meer doet. 

Reputatie 7

Waarom moet je grote zaken wijzigen bij een nieuwe router? Oude password een SSID erin en in 95% van de gevallen werkt het gewoon.

Reageer