Skip to main content
Vraag

Samsung S24 herkent era 300 niet

  • 12 June 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo Allemaal.

Een vraagje. Gister heb ik een era 300 aangeschaft. Echter heb ik een probleem. En ik vraag mij af of andere dit ook hebben.

Als ik de era 300 wil installeren zie ik dat die de speaker gevonden heeft. Daarna wordt er een geluid afgespeeld om een tijdelijke verbinding mee te maken. De telefoon herkent het geluid niet. Tot 3x aan toe… daarna mag je een code intype. Als je hier op klikt sluit de app. Gelukkig heeft mijn vriendin een Iphone en hier is het uiteindelijk mee gelukt. Het geluid speelde een seconde af en de iphone herkende het meteen.

Op mijn S24 zijn de nieuwste updates geinstalleerd, de telefoon is opnieuw opgestart, de speakers is uit de stekker geweest, en de router ook. De app heb ik ook opnieuw geinstalleerd

Iemand een idee?

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Als het voor nu werkt zou ik het zo laten. Er zitten nog wat kleine foutjes in de app.

Reputatie 7

Kan inderdaad een specifiek Android probleem zijn.

Hi Robert, ik heb exact hetzelfde probleem eveneens met een S24.

Geen idee hoe dit komt maar heb ook via een andere telefoon de installatie moeten doen.

Daarnaast verdwijnen het paar era300 continue uit de app.

Dat moet ik nog zien op te lossen, heb jij daar problemen mee?

Hier ook met problemen met de installatie van Sonos One's met de Samsung S24. Moest met een andere Samsung telefoon A54 de installatie doen, dat ging prima.

Samsung S24 werkt niet met de nieuwe Sonos app.

Reageer