Skip to main content

Als fan van Sonos hebben we sinds dag één ons systeem stap bij stap uitgebreid en zelfs aan onze 6 kinderen cadeau gegeven.

Sonos heeft op geen enkele wijze het recht om updates to te passen welke aanhoudende mega irritante storingen geven waardoor wij en velen anderen niet meer van het aangekochte product kunnen genieten.

Ik ben heel simpel, geen technisch geleuter en excuses meer van Sonos, zorg dat de aangekochte producten blijven werken of had ze dan kosteloos voor andere vervangen, dat is de juridische weg.

Sonos heeft op geen enkele wijze het recht invloed te hebben op het niet meer functioneren van het aangekochte product ivm ‘andere belangen’.

Kortom, ik kijk uit naar een terdegen oplossingen Bonne 4 werkweken vanaf heden, anders zal daarna een brief van een advocaat op de mat liggen die dat haarfijn zal toelichten en gebrand erop is deze Sonos klanten welke hetzelfde probleem ervaren bij te staan in een gezamenlijke claim.

De keuze is aan u Sonos! Geen excuses en verwijzingen meer maar actie !

Met teleurstelling maar strijdvaardigheid, Michael

Als je systeem niet doet wat je wilt is heel vervelend. Maar heb je de verklaring gelezen waarmee je akkoord gegaan bent toen je de app installeerde? Dan heb je weinig kans met een zaak. Zelfs in de V.S. Is het nog niet van een class action gekomen……

Aan de andere kant, wie niet waagt die niet wint.

Zo grappig dit soort dreigende taal. Hopen dat de CEO nu nog een oog dicht kan doen. Mijn verwachting is van wel want dit betreft een gebruikersforum waar Sonos weinig tot niet meeleest. Wanneer er eventueel wel iemand van Sonos dit leest dan is het een helpdeskmedewerker die zijn/haar schouders ophaalt en weer verder gaat.

Met andere woorden, ik zou de brief maar alvast gaan schrijven met je advocaat. Ik hoop dat die niet te duur is. 
Overigens snap ik de frustratie wel, ook ik zit weer terug op S1.

Sonos blijft voor geknoei zorgen. Deze morgen is het onmogelijk om ook maar één radio zender te ontvangen. Doorlopend reclame zonder ophouden. Als je een zender wijzigt neemt sonos over en terug reclame.  Nooit of te nimmer koop ik nog een amerikaans systeem . 

Je luistert via TuneIn, zo neem ik aan? Dan is er sprake van een verbindingsprobleem. De verbinding wordt wel gelegd, maar de zender komt niet door. Bij elke poging tot verbinden volgt eerst reclame, zo werkt de gratis versie van TuneIn. Bij mij werkt het (even voor je getest) op dit moment wel.

Gebruik je de S1 of de S2 app?

Ik was ook altijd fan van Tunein maar gebruik nu de zenders van Sonos radio. Heel gek want die komen gewoon van Tunein maar doen het altijd. 

Reageer