Vraag

Problemen problemen wanneer stopt dit Sonos

  • 10 June 2024
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Jaren lang van mijn Sonos Boost, Sonos 5 boxen en connect genoten. Sinds de update is het helemaal waardeloos.

Geeft de Connect niet weer en geen geluid. Alles opnieuw opstarten, stekker eruit en met een beetje geluk verschijnt ie weer.

Niet benaderbaar of slecht via een tweede telefoon of tablet.

Bij app openen niet zichtbaar of benaderbaar.

Wachttijd bij support 70 minuten.

Iemand nog tips?

Het is een groot drama. Wel of niet overwegen Sonos eruit te gooien en over te stappen op een ander systeem.

Wat een totale chaos. Zo zonde.

 


4 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik begrijp dat er problemen zijn (die ik overigens allemaal niet heb, mijn systeem werkt voortreffelijk), maar geloof me … een ander merk/systeem zal in de (nabije) toekomst ook problemen geven. Zolang alles met software bestuurd wordt en niet met fysieke knoppen/schakelaars zal dit probleem altijd blijven. Het is gewoon nog niet uitontwikkeld allemaal. Feitelijk is de software te vroeg op de markt gekomen en is er weinig tot niks goed uitgetest. 

Reputatie 7

Je problemen worden gedeeld door anderen, maar Sonos vermeldt ze niet op hun lijstje. Je zou ze kunnen bellen of de CEO kunnen mailen.

Reputatie 2

ik heb 2 soundbars 4 play1  , 4 play 5 , 1 sub , 1 booster , diverse connects.

veel genoten tot op heden.

veel on begrijpelijke problemen met de nieuwe app.

 

nog 1 soundbar en 1 play 1 werkend , de resr error 1002 en 1001.

 

doe wat ik moet doen  resetten en opnieuw proberen geen resultaat

 

bv bij opstart app  , sonos systeem gevonden , klaar en dan , kunnen niet verbinden.

 

ben het spuugzat , wil je support , is er niet.

Reputatie 7

Resetten of rebooten? Want met een reset kan Sonos niet meer kijken waar het aan lag.

Je kunt altijd met Sonos bellen, al kan het wat lang duren nu er meer mensen problemen hebben. Hoezo dan geen support?

Reageer