Skip to main content

Is het mogelijk om 2 Play:1 speakers te gebruiken als surround speakers bij de nieuwe Arc Ultra en kan ik mijn sub uit 2014 gebruiken bij de nieuwe Arc Ultra? 

Welke Sonos-speakers werken als surroundspeakers met Arc Ultra?

Een bijpassend paar van de volgende speakers werkt als surroundspeakers: Era 300, Era 100, Sonos One (inclusief SL), Sonos Five, Play:5 (Gen 2) en SYMFONISK (Gen 2) speakers. Je kunt ook Amp gebruiken om muur- of plafondspeakers of andere passieve speakers als surroundspeakers te versterken.

Welke generaties van Sub zijn compatibel met Arc Ultra?

Alle generaties van Sub en Sub Mini zijn compatibel met Arc Ultra. Voor een installatie met twee Subs heb je Sub 4 en/of Sub (Gen 3) nodig.

Beste Ronald,

Dank voor jouw reactie! Mijn SUB kan ik dus wel gebruiken, maar de 2 Play:1 dus niet. Weet jij of ze helemaal geen geluid meer geven, of kan ik ze nog wel gebruiken als ik muziek afspeel op de sonos speakers?

Je kan ze wel voor muziek gebruiken maar niet toevoegen als surround speakers. Staat allemaal best duidelijk op de Sonos site, je moet een stukje naar onderen scrollen daar staat wat meer informatie.

Ook de Symfonisk (Gen 1) niet dus…….

Je zou ze wel kunnen gebruiken in je groepen via de ios phonos app, maar dat is geen surround

Hoi Ronald 22

op de site van sonos staan de play 5 gen2 niet erbij dat je ze als surround kunt gebruiken bij de arc ultra !!

welke info is nou juist 

Hoi Ronald 22

op de site van sonos staan de play 5 gen2 niet erbij dat je ze als surround kunt gebruiken bij de arc ultra !!

welke info is nou juist 

Dan is dat de juiste informatie, maar in dat lijstje die ik hier deelde staan ze wel. Dat was ook van de site van Sonos.

Ik heb de ultra en gewoon de play 1 speakers als surround samen met de sub gen 2

En ze werken goed? En de Arc Ultra werkt ook volledig?

Ik heb de ultra en gewoon de play 1 speakers als surround samen met de sub gen 2

Hey zou misschien kunnen werken maar ik denk niet dat je alles uit de arc ultra haalt nu.. 

Jaja dat zal wel maar klinkt stuk beter dan vorige setup met de gewone arc. Werkt prima en ik vind het niet de moeite waard om de play1 te upgraden naar Era temeer daar het verschil tussen de play 1 en de Era sowieso klein is

Reageer