Skip to main content

Is het mogelijk om 2 Play:1 speakers te gebruiken als surround speakers bij de nieuwe Arc Ultra en kan ik mijn sub uit 2014 gebruiken bij de nieuwe Arc Ultra? 

Welke Sonos-speakers werken als surroundspeakers met Arc Ultra?

 

Een bijpassend paar van de volgende speakers werkt als surroundspeakers: Era 300, Era 100, Sonos One (inclusief SL), Sonos Five, Play:5 (Gen 2) en SYMFONISK (Gen 2) speakers. Je kunt ook Amp gebruiken om muur- of plafondspeakers of andere passieve speakers als surroundspeakers te versterken.

 

Welke generaties van Sub zijn compatibel met Arc Ultra?

 

Alle generaties van Sub en Sub Mini zijn compatibel met Arc Ultra. Voor een installatie met twee Subs heb je Sub 4 en/of Sub (Gen 3) nodig.


Beste Ronald,

Dank voor jouw reactie! Mijn SUB kan ik dus wel gebruiken, maar de 2 Play:1 dus niet. Weet jij of ze helemaal geen geluid meer geven, of kan ik ze nog wel gebruiken als ik muziek afspeel op de sonos speakers?


Je kan ze wel voor muziek gebruiken maar niet toevoegen als surround speakers. Staat allemaal best duidelijk op de Sonos site, je moet een stukje naar onderen scrollen daar staat wat meer informatie.


Ook de Symfonisk (Gen 1) niet dus…….


Je zou ze wel kunnen gebruiken in je groepen via de ios phonos app, maar dat is geen surround


Reageer