Bedankt voor de antwoorden en de hulp die ik heb gekregen op mijn vorige Topic’s
Maar voor mij eindigt het verhaal hier betreft Sonos en de bijhorende Shit .
Alles is in de verkoop gezet want voor mij is het meer dan genoeg geweest , iets op de markt brengen dat niet uitvoerig is getest door zo’n groot bedrijf en met alle miserie die ik hierdoor heb ondervonden is het vertrouwen geschaad .
vele telefoontjes naar Sonos waarbij ik wel goed ben geholpen maar met steeds de vermelding dat er een BUG is en vooral met Android .
Ik ben nu 2 maanden geleden volledig overgestapt naar Bluesound na dit te hebben kunnen beluisteren bij een kennis met gelijkaardige producten zoals ik van Sonos had.
Mijn ervaring hierin is dat Sonos een goed platform is voor iemand die graag muziek beluisterd en streamt maar daarbij niet de hoogste noot verwacht op het gebied van geluidskwaliteit .
Iemand die graag een beter spectrum van het geluidsbeeld wil in soortgelijk streaming platform moet wel degelijk voor Bluesound kiezen ( en nee ik ben geen audiofiel ) maar ondanks de versterker Amp en Amp connect te hebben vervangen door NAD + MDC module + Bluesound powernode N330 is het veel beter van geluid ( gedetailleerder hoog/mid en strakkere bassen ) op mijn Dali luidsprekers dan Sonos .
Ik heb gekende nummers uit mijn NAS systeem afgespeeld en er zijn zelfs klanken die ik nu hoor dat ik voordien nog nooit heb waargenomen toen deze op Sonos speelde en dan maar beweren dat Sonos Hi-Fi kwaliteit is ?????
En als je nog een stapje verder wil gaan moet je eens TIDAL proberen voor 2€ voor 2maanden en dan zit je nog beter dan Spotify , maar ja smaken verschillen natuurlijk .
Hopende dat deze review iemand kan helpen in zijn keuze want na 9 jaar bij Sonos is het voor mij “over and out”
Grt Pascal