Skip to main content

Wij ondervinden nu al maanden problemen met de bediening van ons Sonos systeem (7 speakers verspreid door het huis) via de Sonos app S2.

Met de helpdesk komen we niet verder, software updates doen ook niet wat het moet doen. Alle systemen zijn up to date, goed online en router systeem is volledig gecontroleerd. De beam Gen 2 werkt prima in combinatie met de tv.

De besturing via de app controller helaas …… werkt soms wel, maar vaker niet! Gek wordt je er van!

Iemand ervaring met dit probleem en een oplossing gevonden die Sonos zelf nog niet heeft?

Wat was het advies van de helpdesk? Als die niets meer voor jullie kunnen doen, dan zou je eens bij de Consumentenbond kunnen navragen wat voor acties je tegen Sonos kan ondernemen. Ik heb dezelfde problemen gehad en heb op de Playbar na, al mijn Sonos producten verkocht. De app gebruik ik bijna nooit meer. 

Wij ondervinden nu al maanden problemen met de bediening van ons Sonos systeem (7 speakers verspreid door het huis) via de Sonos app S2.

Met de helpdesk komen we niet verder, software updates doen ook niet wat het moet doen. Alle systemen zijn up to date, goed online en router systeem is volledig gecontroleerd. De beam Gen 2 werkt prima in combinatie met de tv.

De besturing via de app controller helaas …… werkt soms wel, maar vaker niet! Gek wordt je er van!

Iemand ervaring met dit probleem en een oplossing gevonden die Sonos zelf nog niet heeft?

Wij hebben dezelfde problemen. Om echt gek van te worden. 

Ik heb exact dezelfde problemen. 

Al eens met Sonos gebeld? Je eigen netwerk nagekeken op zaken waar Sonos sinds mei helaas gevoeliger voor is (powerline verbindingen, access points)?

Reageer