Skip to main content

Sinds update opent app gewoon niet meer - soms wel soms niet. Als hij al opent dan vindt hij het systeem niet, terwijl het aan het spelen is ! Wat een ramp deze update, enkel nog via PC vlot te bedienen. Systeem dus niet meer te bedienen met je gsm - om gek van te worden. Support team kan ook niet helpen. Dit duurt nu al weken.

 

Alles terug naar fabrieksinstellingen en S1 app gebruiken ? Deze doet het wel nog goed !

HEEEEEEEEEEEEEEEELP Sonos

Hier hetzelfde, sinds de nieuwe App er is is het zeer slecht geworden.

Op mijn telefoon (Android 11) doet hij het soms wel, soms niet maar op de telefoon van mijn vrouw is het zeer slecht (Android 😎.

Denk er zelfs aan om alles te verkopen als het niet snel verholpen wordt.

 

Graag heel snel een oplossing


Sinds update opent app gewoon niet meer - soms wel soms niet. Als hij al opent dan vindt hij het systeem niet, terwijl het aan het spelen is ! Wat een ramp deze update, enkel nog via PC vlot te bedienen. Systeem dus niet meer te bedienen met je gsm - om gek van te worden. Support team kan ook niet helpen. Dit duurt nu al weken.

 

Alles terug naar fabrieksinstellingen en S1 app gebruiken ? Deze doet het wel nog goed !

HEEEEEEEEEEEEEEEELP Sonos

Hier hetzelfde bij starten van de app op iphone 15 wordt de wifi connectie van de telefoon uitgeschakeld. Wat kan ik doen want ik kan nu niet meer connecten met mijn playbar.