Skip to main content
Vraag

nieuwe app stopt vaak met spelen

  • 12 June 2024
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Sinds de nieuwe app op iphone veel last dat als ik een album afspeel (via spotify) dat hij er na een paar tracks mee stopt. Reageert ook erg traag als ik dan weer een nummer kies om af te spelen. Erg vervelend

4 Reacties

Reputatie 7

Heb je een vraag? Overigens; app speelt niets af, dat doet je systeem - de app is slechts een afstandsbediening.

Badge

Wat is dit nu weer voor een antwoord. 
ik laat via de app een album afspelen via de spotify service en die stopt regelmatig ineens. Wat is daar onduidelijk aan? De vraag lijkt me ook logisch. Iets van hoe kan dit en wat te doen om dit te verhelpen?

Reputatie 7

Dit is een forum van gebruikers voor gebruikers, waarop Sonos af en toe meekijkt. Ik ben slechts een gebruiker, die in zijn vrije tijd anderen probeert te helpen.

Jij roept iets en eindigt met de kwalificatie dat dat erg vervelend is - wat ik mij kan voorstellen. Je stelt echter geen vraag, dus was het voor mij onduidelijk of je een antwoord verwachtte. Ja dus, zo blijkt nu.

Het stoppen van de weergave kan op een netwerkprobleem duiden. Maak je gebruik van access points? Is er recent iets veranderd in je netwerk? Gebeurt het ook als je de opdracht geeft vanuit de (ongewijzigde) PC- of Mac-app?

Badge

Aan het netwerk is niets verandert. Of het ook via de pc app gebeurt zal ik moeten gaan uitproberen. Frappant is wel dat de problemen zijn begonnen vanaf het moment dat de nieuwe app daar was

Reageer