Vraag

nieuwe app maakt vaak geen verbinding

  • 10 May 2024
  • 20 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Na de  update  geeft   de app  in  7 van  de 10  gevallen aan dat er geen  verbinding kan worden  gemaakt en  geen  product gevonden kan worden,dan   soms  na   ca  1  minuut wachten kan  ik verbinding maken.Heb ook mijn  modem   enkele keren  nieuw  opgestart.


20 Reacties

Hier hetzelfde probleem. Verbinding tussen Sonos en internet valt te pas en onpas weg, blijft dagen weg en is er dan opeens weer even. Sub Mini is verdwenen uit de app kan ik zelfs helemaal niet meer installeren. De app ziet hem wel, maar tijdens het installeren crasht de app steeds. Kan ik dus helemaal niet meer gebruiken. 

Alles werkte prima tot de app-update. Ik heb 1 gb glasvezel verbinding en twee wifi versterkers, dus daaraan zal het niet liggen denk ik. Ook geprobeerd de wifi versterkers uit te zetten zodat alleen de router nog verbinding kan maken zonder resultaat. Alles meerdere keren opnieuw opgestart vanaf de router naar Sonos, ook zonder resultaat. 

Wat een chaos veroorzaakt Sonos. Denken ze nu echt dat we die nieuwe koptelefoon gaan kopen als dit zo belabberd is? Beter lossen ze dit snel op. Ook de bereikbaarheid is zeer slecht want zoals ik zie ben ik niet de enige met problemen.

Bij mij ook drama.…

Verder vindt ik het een hele slechte onoverzichtelijke app geworden. Heel erg jammer dit, en nergens voor nodig. Waarom altijd veranderingen  bij iets wat goed werkt.

Update is en blijft slecht. Maakt geen verbinding, players zijn soms niet zichtbaar, volume regeling reageert verschrikkelijk traag, NAS niet meer te vinden, schakelen naar andere service werkt traag, bediening via spotify is al helemaal een ramp. 

Ik was groot fan van sonos, maar zal het nu niemand aanraden tot de app sterk is verbeterd. Terug naar oude app is werkelijk de enige schandalige optie. 

Reputatie 1
Badge +1

Waardeloze update inderdaad. En wachttijd inderdaad 50 minuten, niet normaal.

Misschien moeten ze die app eens wat beter testen voordat ze hem uitbrengen.

Geen verbinding met Sonos na laatste update. 

Telef contact vorige week, twee uur bezig, via laptop weer verbinding, na twee uur weer verbinding probleem. Zelf diverse malen alle componenten stroom er af, daarna alles een voor een weer opgestart, app verwijdert, opnieuw geïnstalleerd, na dit alles nog steeds zelfde probleem.

Liever app ervoor weer terug, weet niet of dat kan?

Contact met Sonos met wachttijden van 40,50min. Waardeloos.

 

 

Reputatie 1

Heb net zelfde probleem 

Ik heb dit probleem ook.

Reputatie 1
Badge +1

Gebruik je een Android telefoon/device?

Want daarin zit nog een bug bij het toevoegen van een Sub.

Met een IOS device werkt het wel.

Heb je die eentje? Of anders eentje lenen van iemand.

Zodra de Sub toegevoegd is, zie je hem ook op je Android device.

Hoi Rob,

 

Dank voor je snelle reactie.

Ik heb inderdaad een Google Pixel telefoon.

Ik neem aan dat de bug door Sonos op korte termijn wordt verholpen? Ik heb nl geen iPhone beschikbaar.

Reputatie 1
Badge +1

Sonos zegt van wel.

Maar dat zeiden ze een week geleden ook al.

Maar ligt er ook aan wat je op korte termijn vind. ;)

Maar ik vind dat je veel betaald voor een Sonos product. En dan moet je het wel kunnen gebruiken is mijn mening.

Dus ik heb de IPhone van de buurman even geleend, om mij Sub toe te voegen.

Reputatie 7

Meteen helpen zal het niet, maar als je Sonos belt weten ze tenminste van het probleem.

Het gedoe is allemaal begonnen met de nieuwe update. De Amp is niet meer benaderbaar, ook niet te installeren. En wel de twee speakers! Vreemd. En alleen maar in een kringetje ronddraaien: de installatie afbreken, de app stopt acuut. En er is niks geinstalleerd. Echt waardeloos!!

Reputatie 7

Probeer eens vanaf de PC app gedurende deze “loop” een update te initiëren.

Ook op ios is het een drama sinds de update. Alle opties geprobeerd om te resetten. Geen verbinding mogelijk. Wachttijd was gisteren 70 minuten.

Het gedoe is allemaal begonnen met de nieuwe update. De Amp is niet meer benaderbaar, ook niet te installeren. En wel de twee speakers! Vreemd. En alleen maar in een kringetje ronddraaien: de installatie afbreken, de app stopt acuut. En er is niks geinstalleerd. Echt waardeloos!!

Heb precies hetzelfde! Waardeloze app geworden na de update!

 

Hier nog altijd hetzelfde probleem, geen apparaten gevonden, na een paar keer app afsluiten en terug openen werkt het wel weer. Volumeregeling zijn heel traag....  Nu werkt plots de android app niet meer, al gereset, opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing....  Ik kan enkel nog via pc bedienen, waardeloos. 😡

We hebben exact hetzelfde probleem, ik heb 9 sonos items en was bjzonder tevreden. Buitengewoon drama gewoon. Eens met Antoine never nooit Sonos meer.

Vervelend is ook dat Sonos beweert dat de update geen invloed heeft op de verbinding. 

Voordat ik alles ga resetten, opnieuw installeren, ijken, kamerindeling herinvoeren.. is er een eenvoudige oplossing?

Hier zelfde probleem.... Heb al getracht terug te gaan naar een vorige App, niet gelukt. Als dit zo blijft gaat alles naar Marktplaats. Wat een draak is dit geworden! 

Mijn One staat al op Marktplaats. Nu nog ff zoeken naar een alternatief voor mijn soundbar. Ik stop iig met Sonos!

Badge

na elke 2 minuten valt de verbinding 20 seconden uit.

kan iemand van het sonos  bedrijf hier antwoord op geven.

het is sinds kort. alle andere knappe koppen die van alles geprobeerd hebben hartelijk dank

ik speel af vanaf nwe pc met windows elf. tablet momenteel niet tot mijn beschikking

Reageer