Vraag

new app

  • 10 May 2024
  • 9 reacties
  • 90 Bekeken

App : missing sleep timer and alarm ?!!!!!!!


9 Reacties

Indeed, so stupid: launching a new app without these features. They will be added in the future. I hope that means tomorrow. 

This is so NOT-sonos!

 

I'm not happy with the new app on Sonos. I bought Sonos equipment to play my music collection on NAS. This collection contains thousands of items including old vinyl records.  I built this collection according to my needs in different folders, everything is now unusable. I have downloaded and installed the Plex app, but this app does not take into account the existing structure of the database. Sonos now determines how I should listen to my music... It will be great if tomorrow the new software update of my car determines where and how I should drive.

Reputatie 7
Badge +3

Indeed, so stupid: launching a new app without these features. They will be added in the future. I hope that means tomorrow. 

This is so NOT-sonos!

 

Waarschijnlijk net zo stom als Engelstalige berichten op een Nederlandstalig forum te plaatsen. 

the new app now crashes when i want to reconnect  my mini sub

 

Reputatie 7

Op Android? Want op iOS schijnt het wel te kunnen. Even een iPhone lenen?

met verschillende toestellen.

nieuwe app  werd met os update  ook geupdate, met  alle miserie als gevolg.

enige dat ik nu deftig aan de praat gekregen  heb is  mijn arc met spdif  kabel aan de tV 

 

alle andere speakers willen niet werken.

ben al mijn muziek kwijt dit ik afgelopen 10j verzamelde 

kan mijn radio zendens niet meer toevoegen 

ruimtes niet creëren 

Beste Sonos,

 

we zijn nu bijna een maand verder, maar mijn app reageert natuurlijk nog steeds dramatisch. Herkennen van kamers duurt extreem lang. Enorme lag in aanpassingen etc. Volume aanpassing die gewoon niet reageert. Dan natuurlijk het feit dat ik nog steeds geen toegang heb tot mijn playlists die ik in de afgelopen (vele) jaren heb opgebouwd.

 

in bovenstaande bewoording ben ik eigenlijk nog redelijk mild. Maar ik zou eigenlijk willen zeggen F****** H** waar zijn jullie in Gods naam mee bezig….ga je heel heel, maar dan ook heel diep schamen. Mijn behoorlijk prijzige investering is nu gewoon WAARDELOOS!!!!!!!!!

Een zwaar gefrustreerde gebruiker

 

F*** Y**

 

Reputatie 7

Dit is een gebruikersforum waarop Sonos af en toe meekijkt. Zo’n bericht lucht vast erg op, maar echt niemand heeft er iets aan. Zeker als je niets vermeldt over je systeem en je verbinding, of wat je zelf al geprobeerd hebt om zaken op te lossen. Juist die verbindingsproblemen noemt Sonos niet als op te lossen zaken. Dus misschien heb er eens zelf mee confronteren? Bellen? CEO mailen? 

@106rallye,

 

Je hebt volkomen gelijk….

Voegt mijn reactie iets toe?….nope……..lucht het op….ach…….toch stiekem hopent dat Sonos zelf die ene keer mee leest. 

heb de meeste tot mij toegankelijke officiële kanalen al bewandeld……

wat betreft verbindingsproblemen…….tot de huidige update bijna  nooit problemen gehad. (En zo ja….altijd wel simpel op te lossen) Uiteraard een en ander al geprobeerd, maar helaas geen progessie.

 

 

 


 

Reageer