Vraag

na update geen speakers/soundbar zichtbaar

  • 13 May 2024
  • 16 reacties
  • 226 Bekeken

Na de update vanmorgen geen muziek meer. De app vindt geen enkele speaker. Wat waardeloos van Sonos. Meld dat ik lokaal netwerk aan moet zetten in de instellingen maar dat staat gewoon aan.

Kan niet meer gebruiken op iPad en iPhone. Wanneer worden de issues opgelost?


16 Reacties

Is gewoon waardeloos na laatste update!!

ben niet de enige zie ik al.. wat een slechte zaak dit zeg..

ik heb de app gereset en daarna opnieuw ingelogd, daarna kon de speaker weer worden toegevoegd.

Hetzelfde probleem hier, kan op laptop wel Sonos bedienen maar niet meer vanaf iPhone of tablet. Heel circus met een hele vriendelijke dame doorlopen 45 minuten aan de telefoon gehangen na 40 minuten in de wacht gestaan te hebben maar niet opgelost. 

Klopt ik ook 

Hier precies hetzelfde probleem, zo irritant 

Helaas hier hetzelfde probleem sinds de app update. Enkel bij een reset van de modem krijg ik  ongeveer een kwartier weer verbinding met mijn systeem, daarna geeft de app weer “niet verbonden” aan en lukt het op geen enkele wijze mijn systemen te vinden. Zelfs resetten naar fabrieksinstellingen biedt geen soelaas. Zeer irritant. Hoop op nieuwe update die dit gaat oplossen want geen van de technieken die worden aangeboden om het systeem te verbinden werkt..

Waar blijft de uitleg van Sonos ?

Reputatie 7

Zie hier bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/sonos/s/swlaCdMgla

Vraag is even waarom je niets ziet. Ligt dat aan de app (waar veel gedoe om is), of maak je verbinding via SMBv1, want daar is Sonos recent om veiligheidsredenen mee gestopt.

Hier idem dito, kan het Sonos systeem niet vinden. 1 Keer op de 10 werkt het wel, duurt eeuwenlang alvorens ook alles op het scherm komt. Leuk, dure speakers verkopen, wat ben je ermee als je ze niet kan aansturen door een app die niet werkt. Hoe is dit mogelijk, de vorige app werkte naar behoren! 

Ik kan de sub niet instaleren ,hij vind hem wel klik ik veder stopt de ap en sluit af pffff 

 

Ook alles geprobeerd zwaar kloten dit 

Hier hetzelfde. Alles geprobeerd. Van deïnstalleren app, tot reset speakers. Alleen vanaf die pc nog te bedienen. Blijft continu hangen op het maken van verbinding.

Ook boost niet meer zichtbaar in de app, rest werkt wel.

Hier hetzelfde probleem. 
1 speaker van de 2 uit de app verdwenen 

Ik heb hetzelfde probleem, de app geeft aan dat de AMP, Soundbar en de SUB niet compatibel zijn.

Ik gebruik jaren de S1 app en de CR200 controller.

Downgraden lukt niet kan de apparaten niet verwijderen.

Nu kan ik niets gebruiken!

Reageer