Vraag

muziekbibliotheek

  • 15 May 2024
  • 8 reacties
  • 197 Bekeken

muziebibliotheek bijwerken lukt niet er staat muziek indexeren en verder gebeurd er niets meer geeft ook aan muziekbibliotheek (913) als ik muziek wil importeren


8 Reacties

Het probleem bij mij is opgelost. 
U doet het volgende : ga naar de map die je wilt toevoegen. Klik rechts op de map, klik vervolgens op eigenschappen. Ga naar tabblad delen. Klik nu op geavanceerd delen. Klik “deze map delen” aan in het hokje en op toepassen. Nu kun je uw muziekmap toevoegen in uw sonosapp.

Het probleem bij mij is opgelost. 
U doet het volgende : ga naar de map die je wilt toevoegen. Klik rechts op de map, klik vervolgens op eigenschappen. Ga naar tabblad delen. Klik nu op geavanceerd delen. Klik “deze map delen” aan in het hokje en op toepassen. Nu kun je uw muziekmap toevoegen in uw sonosapp.

Ja dit heeft bij mij ook gewerkt, dank je voor de tip.

Ok dat ga ik direkt proberen, dank je wel 😀

Ja de map zit er wel in maar heeft geen inhoud

en alvast bedankt

Het probleem bij mij is opgelost. 
U doet het volgende : ga naar de map die je wilt toevoegen. Klik rechts op de map, klik vervolgens op eigenschappen. Ga naar tabblad delen. Klik nu op geavanceerd delen. Klik “deze map delen” aan in het hokje en op toepassen. Nu kun je uw muziekmap toevoegen in uw sonosapp.

Ja dit werkt ! Dank je, limy, voor de tip.

Dank je wel, het is in orde!! We spelen weer 😃

Na de update kan ik mijn muziekbibliotheek (map op mijn PC) niet meer toevoegen? Ik krijg telkens de melding dat ik de gedeelde map op mijn Pc niet kan toevoegen aan muziekbibliotheek. (foutmelding 913) Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt voor de info.

Ja ik heb hetzelfde probleem, geeft altijd foutmelding 913 aan

 

Reageer