Skip to main content
Vraag

kan Amp & Port niet meer installeren

  • 14 June 2024
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

ik heb hier ook probleem met mijn port , sonos ziet de port en dan toevoegen en dan je port word voorbereid en na 10 tal seconden valt de app automatisch uit naar het beginscherm van mijn telefoon .

al alles geprobeerd resetten app - pc - port fabrieksinstelling niks werk pfffffff

nu met mijn nieuwe amp juist het zelfde probleem

alles opnieuw geinstalleerd en mijn connect amp + symfonisk + play 1 + boost alles gelukt en werkt maar amp & port niet ??????

wie weet wat hier aan de hand is

thx

9 Reacties

Reputatie 7

Inderdaad erg vervelend. Behalve een telefoon met een ander OS proberen zie ik geen mogelijkheden voor een oplossing. Je probleem zie ik ook niet op het lijstje van Sonos, zie 

Toch maar bellen met Sonos dus.

Badge

Ok bedankt .

ik dacht net nog mss alle sonos volledig uitzetten ( uit de stekker ) en proberen via kabel op router aan te sluiten met enkel amp of port erop.

Reputatie 7

Trial and error is natuurlijk altijd een mogelijkheid.

Badge

 

Badge

ik heb bovenstaande foutmelding verkregen van hifi klubben , mss kan dit helpen voor sommige maar voor mij helaas geen resultaat

als je kleine letters lees kan het voor iemand mss een oplossing zijn om je systeem te verbeteren

volgens hifi klubben zijn ze op de hoogte en werken ze eraan om de vele problemen op te lossen en raad gekregen om telefonisch mijn probleem voor te leggen en zij kunnen dan blijkbaar in je systeem mits toestemming om eventueel het probleem op te sporen

Ik heb hetzelfde. Port toevoegen met de app werkt niet. De hele app klapt er tijdens het installeren/configureren uit. Ikbheb de app opnieuw geïnstalleerd en op een ander apparaat geprobeerd. Met hetzelfde resultaat.

De Port knippert nu rood en doet niks.

Badge

Hallo Joepb

 

Het probleem is intussen duidelijk geworden na een uurtje aan de telefoon met Sonos .

Er zit een Bug in sommige adroid systemen voor bepaalde toestellen van sonos ( ze zijn er mee bezig zeggen ze ) vooral met de nieuwere toestellen van sonos .

Het probleem is dat er een update van de toestellen moet gebeuren en daar loopt het mis met android sonos app.

Ik heb de toestellen kunnen koppelen via mijn zoon zijn iphone want daar gaat het wel en deze zijn allemaal terug in werking en terug te bedienen met mijn andriod telefoon als alles is geinstalleerd en geupdate werkt alles weer perfect op enkele kleine vertragingen van het systeem .

Indien je een BOOST hebt en een goed wifi netwerk mag je deze er nu van tussen ( heeft ook problemen indien je deze niet echt nodig hebt zeggen ze bij sonos ) laten want mijn Playbar werkt nu bekabeld rechtstreeks aan router als mesh netwerk voor de rest van de sonos producten  .

Dus aan allen zoek iemand met een IPHONE voor één keer en installeren en updaten je sonos toestellen en het zou je moeten lukken .

Succes aan iedereen

Reputatie 7

Hier overigens geen problemen met de Boost, behalve dat de app hem niet ziet werkt hij prima. Wel vreemd dat ze dat zeggen, want je Playbar doet nu hetzelfde als de Boos5 deed: Sonosnet opzetten.

Badge

Ja idd bij mij zag je deze ook niet maar als je de stekker uit trok dan viel alles uit dus deed hij wel zijn werk .

Sonos zij dat als je een goed wifi netwerk hebt en sonos toestel heb die een mesh netwerk kan maken het beter is want de boost kan voor extra interferenties zorgen en zo een probleem zorgen .

De boost is in de tijd uitgebracht voor wifi installaties die geen goed signaal hebben en om problemen met uitval op te lossen volgens sonos .

Ze hebben ingelogd op mijn systeem en heb de boost moeten uitzetten en alles werkt nu via de playbar en werkt momenteel redelijk goed maar nog niet zoals voor de grote update. 

Reageer