Vraag

Grand Prix Radio commentaar streamen Android telefoon

  • 3 May 2024
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Hi,

Ben nieuw in de Sonos wereld wil graag het F1 commentaar van Grand Prix radio luisteren via mijn Beam Gen 2. Het is me gelukt om Grand Prix Radio toe te voegen aan de Sonos app maar loop tegen het probleem van de VPN in Belgie aan.

Als ik de VPN aanzet dan kan ik niet bij de Sonos en hoor ik dus alleen de muziek op die zender en geen F1 commentaar. Ik kijk F1 TV Pro via de laptop met HDMI kabel 

 

Zit me suf te zoeken wat de oplossing is, maar kan het nergens vinden. Er moeten toch meer mensen last van hebben.

Hoop dat iemand een oplossing weet.


6 Reacties

Reputatie 7

Als je een Apple hebt: werkt AirPlay wel als je een VPN aan hebt?

Ik heb een Android telefoon. Juist daar kan ik de oplossing niet voor vinden.

Reputatie 7

Misschien eens kijken naar je VPN, dan? Doen alsof je in België bent, moet toch voor je interne netwerk niet uitmaken?

Op de oude soundbar met bluetooth werkte het gewoon prima. Maar Sonos werkt via de wifi....

Reputatie 7

Ja, dus zou ik eens naar die instellingen voor je VPN kijken. Ik zie overigens dat Olav ook een abonnement aanbiedt: https://topgear.nl/formule-1/olav-mol-2024-f1-commentaar/#:~:text=Er%20zijn%20twee%20manieren%20om,'Grand%20Prix%20Radio%20Premium'.

Hoe heb je overigens Grand Prix Radio toegevoegd aan Sonos? Want als dat gewoon de Nederlandse zender is, dan heb je nog geen commentaar als het met dat VPN al lukt - dat mag immers niet op die zender. Je moet denk ik een manier vinden om je telefoon het geluid van de app te laten streamen naar de Beam - en met een Android kan dat niet. Dat is één van de zaken die je je moet realiseren voor je zo’n device aanschaft.

Niemand die hier een oplossing voor heeft? Moeten toch meer mensen last van hebben

Reageer