Ik heb deze 3 speakers (arc + 2x era’s 300) werkend gekregen maar als ik met de Odido afstandsbediening het geluid harder/zachter wil zetten gaat alleen het geluid van de arc omhoog.
hoe kan ik dit synchroniseren
Ik heb deze 3 speakers (arc + 2x era’s 300) werkend gekregen maar als ik met de Odido afstandsbediening het geluid harder/zachter wil zetten gaat alleen het geluid van de arc omhoog.
hoe kan ik dit synchroniseren
Door de 300’s als surround aan de Arc te koppelen. Waarschijnlijk heb je deze nu als stereopaar staan.
Hoe doe ik dat en vooral waar ?
ik dacht het goed gedaan te hebben…
Beide Eras 300 zitten in een eigen kamer en dan kan je ze linken aan elkaar. Echter blijft alleen het volume van de arc verhogen en verlagen
Het staat in je plaatje. Ik zou daar eens op klikken. “Installeer surroundspeakers…..”
Jij hebt het systeem opgezet als drie aparte “kamers” en die “gegroepeerd”. Niet alleen Gaan ze dan niet met de afstandsbediening harder en zachter, ze zijn ook niet in sync met het beeld. Oplossing is inderdaad opzette als surrounds.
Ik heb ze nu op surround gezet en alles lijkt goed te werken. Dank jullie wel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.