Skip to main content

Misschien ligt het aan mij of al mijn Sonos apparatuur????? Enige tijd geleden zijn er updates geweest meerdere keren Sonos hulp gehad via de chat en daarmee alles weer normaal aan de praat gekregen.

Kon nu weer niet groepen maken…….krijg dan wederom melding over netwerk. Via de eerdere hulp begrepen dat er dan een update gedaan moet worden.

Daarmee begonnen, op de soundbar na alle producten moeten doen. Ook heel raar dat er een Move tussen stond die ik niet heb? De sub updaten was een dingetje, handmatig code ingevoerd maar niet werken. Toen nog een keertje een en ander geupdate…...kost ff tijd en frustratie. Na veel zuchten en steunen………….werkt het weer.

Ik erger mij nu al met de gedachte dat dit hele gedoe bij een opvolgende update misschien weer moet? Wilde eigenlijk in de woonkamer van 3.1 naar 5.1, uitbreiden met nieuwe type maar durf dat nu niet aan.

Iemand anders ook deze ervaringen?

Sinds een week ofzo ook weer allerlei problemen:(  speakers niet meer zichtbaar, muziek stopt plotseling. Alles resetten, maar nee. Moedeloos word ik ervan…


Reageer