Skip to main content
Vraag

Deezer verbind niet

  • 6 July 2024
  • 14 reacties
  • 242 Bekeken

Sinds 3 dagen verbind de Sonos app niet met Deezer, als ik Deezer wil openen staat er: ‘Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw’. 
 

Ik heb al een reset uitgevoerd, Deezer uit Sonos verwijderd en weer toegevoegd, de apps zijn up to date, maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Sonos radio doet het wel.

Iemand een idee hoe ik Deezer weer werkend krijg?

Alvast bedankt!

14 Reacties

Reputatie 7

Je bent niet de enige: https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/deezer-not-connecting-6899220

Badge

Zelfde probleem hier.  Na contact met de Support hebben ze een ticket geopend met de melding dat ze het willen oplossen in één van de volgende releases.  Informeren doen ze niet.  We moeten gewoon de release notes volgen.

Reputatie 1
Badge

Zelf heb ik er geen last van en werkt Deezer goed via de Sonos app, maar op de Deezer Community geven een aantal aan dat ze ook issues hebben met Deezer via de Sonos app.

https://en.deezercommunity.com/android-47/deezer-doesn-t-work-on-sonos-79130

Hier idd ook zelfde probleem,* Er is iets misgegaan* ben trouwens helemaal niet meer tevreden met de app naar de Sonos 2 variant. Alles werkte perfect, maar nu alleen maar problemen met de Sonos. 

Badge

Deezer werkt al 5dagen niet meer routers stroom eraf app Deezer eraf Sonos app eraf alles van stroom gehaald alles opnieuw geïnstalleerd blijft dezelfde melding geven er is iets misgegaan probeer opnieuw wordt er moe van😰😰

Ja moosje123, ook wij hebben er schoon genoeg van ondertussen. Ben meer druk om muziek aan te krijgen ipv er van genieten . Wij denken er aan om het spulletje te verkopen. 😮‍💨

Badge

Nee ik niet wil het wel weer werkend krijgen met Deezer kost te veel om alles weg te doen paar jaar oud nog maar

Snappen wij ook Moosje, is veel geld. Maar dit is wel heel erg vervelend aan het worden ondertussen 🫣

Reputatie 1
Badge

Op diverse andere sites lees ik dat andere muziek streamingsdiensten geen probleem geven via de Sonos app (zoals Spotify en YouTube Music).

Hoewel ik liever niet overstap naar een ander, is het misschien een idee om een gratis maandje een ander te proberen om te kijken of deze dan wel werkt voordat je je hele Sonos systeem vervangt.

Reputatie 7

Of om Sonos eens extra opmerkzaam te maken op het probleem door ze te bellen. Vooral ook omdat deze storing nog niet vermeld wordt op Sonos Status

Badge

Heb gister een uur aan de telefoon gezeten maar geen gehoor zou 20 minuten wachttijd zijn 

Badge

Hallo weet niet of het bij jullie werkt maar mijn Deezer werkt weer zomaar ineens 👍

Reputatie 1
Badge

Oh...hopelijk ervaren meerdere dit dan ook?

Goedemorgen, bij mij werkt het ook weer gelukkig. 
Nu zien voor hoe lang het blijft werken 🤞

Reageer