Skip to main content
Vraag

Deezer (langere) afspeellijsten worden niet geladen

  • 4 July 2024
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Mijn afspeellijst (Deezer) kan in de nieuwe Sonos app niet worden afgespeeld. Is er een maximum aan het aantal nummers in de lijst? Korte lijsten geven namelijk geen probleem.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Deezer zelf heeft een limiet van 2000 nummers in een playlist. Of dat anders is als je hem via de Sonos app opstart of zefstandig zou geen verschil mogen maken.

Ik heb ca 1500 nummers in mijn lijst favorieten. Deze kunnen wel in de Deezer app worden afgespeeld (bijv op iPhone) maar deze lijst kan niet op mijn Sonos systeem worden afgespeeld sinds de nieuwe Sonos app is geïntroduceerd.

Reputatie 4
Badge +1

Ja met de nieuwe app ligt dat wel anders. Er zijn nog talloze issues met playlists helaas. Sonos app deelt al zijn resources met third party diensten dus wellicht hebben ze een en ander wel ingekort. Misschien de playlists inkorten of anders organiseren. 

Reputatie 7

Sonos app deelt al zijn resources met third party diensten dus wellicht hebben ze een en ander wel ingekort. Misschien de playlists inkorten of anders organiseren. 

Om muziek van andere diensten te kunnen weergeven moet de Sonos app toch gegevens delen met die diensten? Hoe weet Spotify anders wat je wilt horen?

Reputatie 4
Badge +1

Jawel, maar net als andere apps heeft de Sonos app toch ook limieten? Kan me zo voorstellen dat als je hem volpompt met favorieten, playlists, albums en veel andere meta-data van andere apps dat ie tegen zijn limieten aanzit. Zal een van de lastigste dingen zijn die Sonos nog moet tackelen. Wie heeft er niet zijn Sonos favorieten volstaan inmiddels met maar een beperkt aantal items waar je niks meer aan toe kunt voegen zonder eerst iets weg te moeten gooien. 

Reageer