Skip to main content

Ever since the app-update screw up i can’t find any of my playlists (not the Sonos ones and not the ones from third party web apps like Soundcloud or Mixcloud). As a company that builds products for sound and music lovers i would expect you would know that people love their own playlists. I mean i have been curating special ist for years and (used to) use them alot in different areas of my life and work. That’s the one and only thing this whole app was good for in my opinion.

So to screw that part up makes me quite sad and maybe a bit angry even. The update was last may, lots of customer complaining, and still no fix? How?

Does anyone know anything about this situation?

Ik zou eens bellen met Sonos, alleen zij kunnen je hierop een antwoord geven.

Dit is een Nederlands gebruikersforum, waarin gebruikers elkaar treffen.


Dude, bellen met Sonos? Chatten met Sonos? Berichtje sturen naar de CEO? Klantenservice? Ik heb t allemaal al gedaan, meerdere keren. Het antwoord blijft “we are working on it” (al een half jaar). Ik snap gewoon niet waar de prioriteiten liggen, kan ook niemand me echt vertellen. Daarom hoopte ik dat iemand in de community (die mogelijk hetzelfde pad bewandeld heeft) misschien wel wat meer inzicht had gekregen.


Dude?

 


Ja dat een een aanduiding voor “relaxte gast” maar dame, non-binair persoon oid kan er ook prima bij :-)


Dude, bellen met Sonos? Chatten met Sonos? Berichtje sturen naar de CEO? Klantenservice? Ik heb t allemaal al gedaan, meerdere keren. Het antwoord blijft “we are working on it” (al een half jaar). Ik snap gewoon niet waar de prioriteiten liggen, kan ook niemand me echt vertellen. Daarom hoopte ik dat iemand in de community (die mogelijk hetzelfde pad bewandeld heeft) misschien wel wat meer inzicht had gekregen.

Hoe weten andere gebruikers dat je dat al gedaan hebt, als jij het niet vermeldt?

Je lijkt overigens twee problemen te hebben:

  • je externe afspeellijsten zie je niet meer; en
  • je Sonos afspeellijsten ook niet.

Kun je die laatste wel zien in de PC app? Want als het systeem ze echt kwijt is (daar worden ze opgeslagen) moet je toch echt nieuwe maken.


Ja dat een een aanduiding voor “relaxte gast” maar dame, non-binair persoon oid kan er ook prima bij :-)

Ik heb niet de indruk ooit met je geknikkerd te hebben. De straattaal spreek je maar met je vriendjes.

Overigens blijkt nergens uit het eerste verhaal dat je ooit contact opgenomen hebt met Sonos. Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je volledige info verschaft. 
Weet ook niet wanneer je laatste contact is geweest. Inmiddels is er al een hoop aangepast en zou het wellicht toch weer wenselijk zijn om bij Sonos te klagen. 


@106rallye Dank! Het gaat inderdaad om die twee problemen. En inderdaad kan ik er via  m’n laptop nog wel prima bij. Gelukkig zijn ze niet helemaal kwijt en ik hoop dan ook heel erg dat ze ooit ook via mijn telefoon of ipad weer beschikbaar komen. Alleen het duurt best lang.

 

@Erooij Sorry dat ik die geschiedenis niet eerder beschreef. En sorry dat ik je je voor het hoofd gestoten heb met een in, mijn ogen, redelijk neutrale (en zelfs coole) term. Maar dat kunnen meningen over verschillen natuurlijk. Ik kwam waarschijnlijk ook een beetje assertief over omdat ik de klantenservice en het contact met Sonos redelijk dramatisch vind….en wat dit issue betreft meestal eindigend met een een kluitje in het riet. Bij elk contact verwijzen ze gewoon naar de pagina met stand van zaken qua updates. Ik was echt een enorme fanboy van Sonos, ik denk al zo’n 15 jaar sinds de Play5. Het afgelopen jaar, na deze update, ben ik toch wel keihard van mijn geloof gevallen...en heb uit frustratie zelfs voor mijn kids bijvoorbeeld JBL flips gekocht, terwijl ik normaal zeker Roams had besteld. Ik heb namelijk het gevoel dat vooral nieuwe producten pushen en marketing de boventoon voeren op usability en kwaliteit. Vind ik jammer. Maar ja ik wacht verder wel rustig af tot alles weer naar behoren werkt, wel met een zure bijsmaak dat wel.

 

Fijne dag verder!


Reageer