Als je er op dit moment tevreden over bent zou ik het zo laten, maar het mooiste is natuurlijk om ze te koppelen als surround speakers.
In het Sonos spraakgebruik heb je ze in twee kamers gezet, Woonkamer en Woonkamer Fives. Ik begrijp echter dat ze in één fysieke ruimte staan en dat je beide “kamers” groepeert. Geen last van de daarbij behorende vertraging op de Five’s?
Als je de Arc Ultra weer de naam Woonkamer wilt geven, zou ik de Playbase voordat ik hem weghaalde even hernoemen. De Arc Ultra geeft een betere verstaanbaarheid dan de Playbase (en heeft daar zelfs nog extra settings voor). Je zou de Five’s dus als test best eens kunnen toevoegen als surrounds. Voor je dat doet moet je ze wel even eerst scheiden - ze staan nu als stereopaar en zo kun je ze niet toevoegen.
Bedankt om mee te denken vertraging hebben we nog nooit last van gehad.De arc kan pas eind januari worden geleverd dus ik heb nog tijd.Bij de playbase is de sub in dezelfde kamer.
2 one ‘s staan buiten onder de overkapping dan hebben we overal dezelfde muziek .Zou ik wel dolby atmos kunnen hebben met die fives ? Lukt vast niet zonder trueplay denk ik
Je krijgt wel Dolby Atmos op de Arc Ultra, maar niet van de Five’s. Voordat je de Playbase weghaalt ook even de Sub via de app loskoppelen.
Trueplay heeft overigens niets met Atmos te maken (overigens ook niet met het geluidsniveau in je huidige kamer, dus je had best een Trueplay kunnen doen), maar is wel altijd goed voor de aanpassing van het geluid aan je kamer.