Beide 3 toestellen gereset, toegevoegd in de app zonder probleem, maar de arc en sub zijn niet zichtbaar in de app. Maar zijn wel online. Gebeld met Sonos support, zelfde stappen ondernomen. Zei zien dat de 3 toestellen online zijn in mijn systeem, maar ik zie enkel de amp staan. Conclusie geen verder hulp. Voorlopige weet ik niet meer wat doen.
Router en devices opnieuw opstarten? App resetten? Zie je ze wel op een andere telefoon?
Ja app gereset, router opnieuw opgestart. Andere telefoon ook niet. Maar als ik naar Spotify ga kan ik wel de beide toestellen aanduiden om muziek af te spelen (arc en de amp ). Enkel in de Sonos app kan ik enkel de amp bedienen.
Zijn ze wel zichtbaar in de webapp (zie https://play.sonos.com/nl-nl/web-app)of de PC-app?
Heb je de (Play 3?) speakers toegevoegd aan de Amp, of per ongeluk uitgerold als een nieuw systeem?
In de webapp zie ik de 3 toestellen staan.
de arc en de sub voeg ik toe als nieuw apparaat. Dan moet ik een kamer aanduiden( maar als de amp tv kamer is en ik voeg andere toestellen aan deze kamer wordt de amp automatisch tv-kamer 2 genoemd en zie ik enkel in de app tv-kamer 2. tv-kamer zie ik niet meer staan. Enkel in Spotify kan ik beide tv kamers aanduiden.
Wat bedoel je nu met “Beide 3 toestellen” nu zijn…… Gaat dat toch over de Amp, de Arc en de Sub, of heb je nog andere speakers, zoals de Play 3? En waarom heb je ze gereset?
Ik weet niet of het helpt, maar je lijkt het “kamer”-begrip van Sonos niet goed toe te passen. Een “kamer” bij Sonos is een speaker of een vaste (stereo- of surround-) set speakers. Een Amp en een soundbar kunnen enkel bij elkaar in zo’n “kamer” als je de Amp als surrounds gaat gebruiken. En dan nog moet je de “kamer” beginnen met de soundbar en de Amp later toevoegen. Daarom krijg je een “TV-kamer 1” naast “TV-kamer” als je de Arc en daarna de Sub aan het systeem toevoegt.
Google hanteert bijvoorbeeld een ander “kamer”-begrip.
Idd 3 toestellen amp met 2 speakers, arc en de sub.
ik heb alles gereset op vraag van Sonos support.
Oké dit is duidelijke uitleg, dat ik nog niet heb uitgevoerd.
dus als ik het goed begrijp, eerst de soundbar toevoegen aan tv kamer bv. Dan de amp en dan de sub toevoegen ? Aan deze tv kamer ?
Ik heb nu de arc eerst toegevoegd aan tv kamer.
dan de amp aan tv kamer maar terug is tv kamer weg met de arc en zie ik in de app tv kamer 2 met de amp.
Als ik nu duw op sub of surroundspeakers dat vind hij deze niet.
Je zou de Sub en de Amp kunnen resetten en dan toevoegen aan de Arc.
Oké ik probeer dit eens. Alvast bedankt voor de info!
Ik heb ze gereset, lichtje is groen, ik duw zoals op de foto onder de Arc op sub of surround toevoegen toestel niet gevonden zegt hij.
en als ik een nieuw systeem wil toevoegen en beginnen met de amp vind hij dit wel.
Ik weet het niet meer.
Heb je deze stappen gevolgd? https://support.sonos.com/nl-nl/article/set-up-your-sonos-amp
voor Surround even naar beneden scrollen.
Bedankt
deze ga ik ook nog eens allemaal opnieuw volgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.