Skip to main content

Gisteren via markplaats een Arc, 2x Era300 en een Sub gen3 gekocht.

Arc en Era's gereset en die heb ik inmiddels geïnstalleerd en draaien prima.

Als ik de Sub wil toevoegen krijg ik in de app een plaatje van de Sub met de mededeling toevoegen.

Ik klik daarop. De app meld "Je Sub wordt voorbereid". En vervolgens sluit de Sonos app zichzelf af. Dit gebeurt op android en ook op Apple apparaten. 

Ik krijg op mijn scherm dan de melding:

Er is een fout opgetreden met Sonos

Sonos gesloten omdat deze app een bug bevat.

Probeer de app bij te werken nadat de ontwikkelaar een oplossing voor deze fout beschikbaar heeft gemaakt.

 

 

Hier hetzelfde probleem.

Sonos zou dit probleem oplossen in de nieuwe upate, maar die heb ik sinds vandaag, maar het werkt nog steeds niet.

Betaal je veel geld voor een Sonos product, en dan kun je het niet gebruiken.

Bedankt Sonos.


Het werkte gisteren ook niet met een iPhone. Nu wel gelukt.


Dan heeft de iPhone waarschijnlijk ook een update gehad.

Hoop dat mijn buurman snel tijd heeft.

 


Het is nu gelukt met behulp van de IPhone van de overbuurman.


Hey, is hier inmiddels een oplossing voor? Vandaag een sub gen 3 binnen gekregen maar kan deze niet installeren (Android gebruiker)


Een iPhone lenen dus, zo begrijp ik.


Bedankt voor de tip maar ik ga toch niet iedere keer als er wat is op zoek naar iemand met een iPhone.. heeft sonos hier zelf al een reactie op dit soort meldingen gegeven? Ik heb hier nu een vrij prijzig voetenbankje staan….


Inderdaad een vervelend effect van de nieuwe app. Maar hoe vaak installeer je een nieuw device dan?


Gelukkig niet regelmatig maar toch al een paar keer mijn surrounds opnieuw moeten doen.. in de buurtapp iemand gevonden met een iPhone die wel even mee wilde hobbyen.. gelukt maar ook op een iPhone 45min aan het klooien geweest voordat hij gekoppeld kon worden… nu proefluisteren 


Dit probleem heb ik al drie weken met mijn sub mini...... Sonos komt iig niet met een oplossing via de chat

 


Hoi ik heb hetzelfde probleem,  heb oude playbar vervangen voor de arc. Heb een sub gen 3 en 2 sonos one . One zijn beide als surround toegevoegd aan de arc, maar als ik dan laat doeken naar de sub dan vind hij hem niet. Ga ik hem toevoegen zonder aan de arc te koppelen ziet de app hem wel maar na 30 seconden geeft hij een bug fout en sluit de app. Wie heeft de pplossing


Ik las dat als je de surrounds even verwijdert, de Sub wel toegevoegd kan worden?


probleem is bij mij opgelost door alles weer aan hetzelfde wifi netwerk toe te voegen.doordat ik MASH versterkers heb en een odido router zendt ook die router een netwerk uit. Daar was een deel van mijn netwerk aan gekoppeld. door dit netwerk af te sluiten was het probleem opgelost. 


Heb surrounds verwijderd en geprobeerd sub toe te voegen. Zelfde als voorheen hij ziet de sub gaat hem instellen en dan crasht de app. Word dus niet toegevoegd 


Gebruik je een Android telefoon? Zou je een iPhone kunnen lenen?


Heb Android morgen komt iemand met iphone kijken of dan wel gaat


Hoi, 

 

Gisterenavond met iphone van iemand geleend uiteindelijk na hele nieuwe installatie te hebben uitgevoerd werkt alles nu goed. Hoop dat er snel een oplossing komt voor Android gebruikers 


Hier exact hetzelfde probleem met het installeren van een Amp. Op zoek naar een iPhone gebruiker dus 😒

Deze bug is helaas nog altijd niet gefixt waardoor je nieuwe dure apparatuur gewoon niet kan gebruiken. App terugzetten naar oude versie werkt ook niet.


Reageer