Skip to main content

Goedendag ik ben al weken bezig om op mijn pc mijn nas muziek te koppelen aan Sonos.

Na heel wat telefoontjes en verwijderen en weer installeren en ja weer opnieuw alles doen is het eindelijk “gelukt”.

Dat wil zeggen ik ben de muziek in hapklare brokken aan de bibliotheek aan het toevoegen op alfabetische volgorde orde ….en ik had er plezier in tot dat….de app blijft hangen hij blijft aan het indexeren en vrijwel weer op het zelfde punt als voorheen waar de app stopte  bij de J en nu tot een aantal albums met de K……en weer stopt de app en blijft indexeren.
Ik kan het proces ook niet stoppen, hij blijft maar gaan de rakker 😏
Iemand een idee?
ik wordt er zo langzamerhand wel moedeloos van.

muzikale groet Mario

Geen oplossing, maar een toevoeging. Het is niet de app die indexeert, de speakers doen dat. De app is enkel een afstandsbediening van het systeem.

Hoeveel nummers heb je overigens in je bibliotheek? Sonos kent een 65k limiet, die lager kan zijn als je een hoop info meegeeft aan de muziek.

Dank je wel voor je toevoeging.

Om je vraag te beantwoorden het zijn ongeveer 42000 nrs .

Ik zet ook niet alles ineens erop steeds in gedeeltes.

Maar dan stopt het ineens.

mv gr Mario

Ik heb een Sonos3 oud beestje maar als die het doet nog helemaal prima!!

Als ik mijn Sonos afspeel gaat het een half uur goed en dan begint die te “TIKKEN” eerst langzaam en daarna steeds sneller, lijkt net een tijd bom.

Hoe verhelp je dit? Loskoppelen van mijn Sonos Bridge??

Grt. Arthur

Geen idee of het helpt, maar de Bridge kan inderdaad falen. Probeer hem eens op je wifi aan te sluiten.

Reageer