Ik ben op zoek naar de instellingen om meerdere Sonos accounts eigenaar te maken van mijn Sonos systeem zodat ze alle instellingen kunnen beheren. Heb al geprobeerd om dit met 1 account op meerdeere devices op te lossen maar dat werkt helaas niet. Vraag me af hoe ik dit in kan stellen. Alle tips/opmerkingen zijn welkom.
Wat wil je precies? Want Sonos werkt met maar één account, waarmee je vanaf meerdere devices moet kunnen inloggen. Maar dat heb je dus geprobeerd? En waar ging dat dan mis?
Dank voor je reactie 106rallye. Ik wil graag op meerdere apparaten met meerdere accounts admin zijn op mijn Sonos omgeving. Dat er maar met 1 account gewerkt word door Sonos weet ik maar ook met datzelfde account kan ik niet op 2 devices Admin zijn. Bijvoorbeeld op een Android en een Apple device. Het 2e device gaat dan in een loop om aan te melden als admin tussen de Sonos app en de website. Je kan wel het eigenaarschap overdragen maar dit is dan nog steeds maar op 1 device. Waarom deze beperking? Hierdoor is het niet mogelijk dat meerdere mensen in 1 gezin alle instellingen kunnen aanpassen tenzij dat 1e device dat eigenaar is over het Sonos systeem een shared device is en altijd op dezelfde locatie blijft als het Sonos systeem. Dit is erg onpraktisch.
Je kan toch hetzelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken op meerdere telefoons?
Je zegt “Dat er maar met 1 account gewerkt word door Sonos weet ik maar ook met datzelfde account kan ik niet op 2 devices Admin zijn.“ In mijn ervaring klopt dat niet. Sonos werkt maar met één account, dat op alle devices hetzelfde kan - iedereen is dan dus “Admin” (Sonos noemt het niet zo). Ik heb de Sonos app met hetzelfde account op drie iPhones en twee iPads. werkt prima.
Dat je tweede telefoon in een loop gaat bij het aanmelden met hetzelfde account moet een andere oorzaak hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.