Vraag

Afspelen in verschillende kamers werkt niet meer met nieuwe app


Ik kan nog maar in 1 kamer tegelijk afspelen. Laatste update geinstalleerd (van 4 juni 2024). Alle speakers al een keer van de stroom gehaald. App opnieuw geinstalleerd. Android en IPhone apps geprobeerd. Niks werkt. We hebben 4 kamers:
* Badkamer (1 amp + sonance in-ceiling 2x)
* Slaapkamer (2x play 5)
* Woonkamer (1 play+sub+2x one)
* Keuken (1 amp met sonance in-ceiling 2x + 1 one

Nog tips of is de app gewoon niet goed?


11 Reacties

Reputatie 7

Wat doe je in de app om speakers te groeperen?

 

 

Ik selecteer de speakers, dan krijgt in dit voorbeeld "tuinkamer" geen verbinding. Speaker doet niet mee terwijl die wel in overzicht staat. Na een tijdje verdwijnt die weer uit de geselecteerde groep. Dit gebeurt random met verschillende speakers/kamers

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb al Sonos apparatuur sinds 2011, maar sta toch echt op het punt om alles op Marktplaats te zetten en andere apparatuur te kopen.

ontzettend frustrerend dat deze basisfunctionaliteit die altijd werkte ineens niet meer werkt. Waardeloos. 

Reputatie 7

De meeste basisfunctionaliteit komt terug, maar dat groeperen niet lukt in de nieuwe software is nieuw. Misschien toch iets voor Sonos om naar te kijken (en ze ermee te confronteren).

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb al Sonos apparatuur sinds 2011, maar sta toch echt op het punt om alles op Marktplaats te zetten en andere apparatuur te kopen.

ontzettend frustrerend dat deze basisfunctionaliteit die altijd werkte ineens niet meer werkt. Waardeloos. 

Ik heb precies het zelfde, heb geprobeerd om de helpdesk te bellen, 1 uur wachttijd!!

Aan de helpdesk heb je niets, heb gister 1,5 uur in een wachtrij bij chatsessie gestaan.

Werd vervolgens gewoon gevraagt om sonos te herstarten , dat wachten ze af,

App opnieuw installeren (standaard verhaaltje) en werk dat allemaal niet dan krijg je snel een berichtje tussen door dat de sonos (technisie) druk bezig is om de app problemen op te lossen.

En als ik de berichten erover op internet volg zijn ze er al een maand mee bezig.

Geen site of winkel die je op de hoogte brengt van de app problemen!

Hoop dat ze toch snel met een oplossing komen!

Wij hebben Sonos al 12 jaar en voorheen als ik de helpdesk weleens moest bellen, werd het altijd goed opgelost.…

Dat zal het nu ook, maar hoop alleen dat dat niet te lang gaat duren, zo frusterend!

Ik heb al mijn sonosspeakers zowel thuis als op kantoor ontkoppeld en luister nu maar muziek vanaf mijn computer. Wat een drama. Hopelijk volgt er snel een nieuwe app anders ga ik alle speakers op marktplaats zetten, te weten;

6x play 1 

1x soundbar

1x sub

1x era 300

1x move

 

Reputatie 7

Wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen?

Reageer