Skip to main content
Vraag

afspeellijst

  • 6 July 2024
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

In de vorige app kon je de wachtrij bewerken en als je een album toevoegde aan een afspeellijst in shuffle werd het nieuwe album direct mee in de geshuffelde lijst gezet. Komen deze functies ooit terug? De nieuwe app is niet goed en zal dat ook niet worden (te zware GUI waardoor er geen tijd is voor de achterliggende bewerkingen) maar Sonos zou minstens kunnen proberen om de oude functionaliteit te behouden.

4 Reacties

Reputatie 7

Wel opvallend dat zoveel mensen gebruik maakten van die wachtrij. Ik werk vooral met Spotify playlists en heb me altijd afgevraagd wat nou het nut van die wachtrij was. Is me nogsteeds niet helemaal duidelijk overigens. Voor andere gebruikers vervelend dat dat niet meer werkt. Je zou nog eens kunnen checken overigens, Sonos heef5 afgelopen week weer een grotere update verzonden. Zijn je app en systeem up to date?

Je verwachte verbetering zou onder deze opsomming moet vallen:

https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942

Bijzonder ook dat je het falen van de app aan de GUI wijdt. Ik heb het idee dat het juist ligt aan het feit dat de nieuwe app, veel meer dan de oude, allerlei opdrachten eerst naar servers van Sonos stuurt. Dat lijkt sowieso niet lekker te lopen, maar ook nog eens veel problemen in de set ups van gebruikers aan het licht te brengen.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb deze functie ook nog nooit gebruikt, maar begrijp als het opeens niet werkt dat vervelend kan zijn. 

Hoe werkt dat eigenlijk een wachtrij? Ik kom smorgens beneden en zet bijvoorbeeld de playlist Je Moerstaal aan op Spotify, en als je dan na een uur opeens denkt ik heb zin in Tino Martin dan zet je dat album er tussen? 

Reputatie 2
Badge +1

Wachtrij bewerken is hele mooie functie die terug zou moeten. Je kan verschillende albums in de wachtrij zetten en die vervolgens mixen door de wachtrij aan te passen. Ik luister graag orgelmuziek trompet panfluit etc. je speelt die dan mooi gemixt af zodat je niet achter elkaar dezelfde artiest hoort. Je kunt in de oude app niet alleen die aangepaste wachtrij maken maar ook opslaan met eigen titel. Zo heb ik heel veel verschillende mixen die ik zo weer kan gebruiken. Gelukkig draait de oude app ook nog steeds op Android. Maar persoonlijk vindt ik dat deze functie er bij hoort. In de nieuwe app kan dat dus niet. Verder zie ik nog steeds mijn albumhoezen niet. En bij radio TuneIn new werken mijn eigen radiostations niet. Ik heb ze toegevoegd met de tuneln app. Maar hij speelt niet af. Dezelfde url in de oude tuneln omgeving op de oude app speelt dezelfde url wel af. Kortom ook na 3 juli is de nieuwe app voor mij nog steeds bagger

Ja isd een drama deze nieuwe app. En kom terug met de wachtlijst incl bewerken.

Zo heb ik ook een probleem met de keuze met wat luister ik waar .

Dus radio in woonkamer en een lijst in de badkamer. Het is overal het zelfde of niets. Help.

Reageer