Vraag

Account voor TuneIn opnieuw autorisreen werkt niet

• 10 May 2024
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Met de nieuwe app moet ik mij opnieuw autoriseren voor TunrIn maar bij gebruik van mijn mailadres en wachtwoord krijg ik de melding dat aanmelden is mislukt terwijl ik wel gewoon kan inloggen met die gegevens.

6 Reacties

Exact hetzelfde probleem. Kan niet meer luisteren naar veel favoriete radio zenders sinds S2. Waarom doet Sonos niets met deze meldingen?

Kan geen radiostations meer afspelen

Hey

hier hetzelfde prolbleem gehad.

Alle apparaten resetten, dus niet alleen de stekker eruit, maar elk apparaat apart resetten  (google maar)

app uitloggen en dan het hele systeem opnieuw ‘opbouwen’.

inloggen op sonos-app en elk apparaat opnieuw toevoegen aan je systeem. kost een half uurtje maar dan werkt het weer als een zonnetje.

veel succes

Reputatie 7

Je hebt een andere post waarbij je hetzelfde advies geeft. Resetten zou mijn laatste optie zijn omdat je dan alles weer opnieuw moet doen. Google Assistent installeren is dan bijvoorbeeld een probleem.

Badge +1

Ja, weer een nieuw probleem.. nu blijft ik in een loop zitten waarin mijn tunein account opnieuw geautoriseerd moet worden. Tunein zegt dat het gelukt is alleen is het geweldige Sonos systeem het daar niet mee eens en blijft het vragen om opnieuw te autoriseren, en opnieuw, en opnieuw ... Nu kan ik dus, als de app al reageerd, ook geen radio meer luisteren. Wat een drama.

Badge +1

Kun je het op een ander apparaat proberen?

Reageer