Skip to main content
Vraag

Account voor TuneIn opnieuw autorisreen werkt niet

  • 10 May 2024
  • 29 reacties
  • 749 Bekeken

Met de nieuwe app moet ik mij opnieuw autoriseren voor TunrIn maar bij gebruik van mijn mailadres en wachtwoord krijg ik de melding dat aanmelden is mislukt terwijl ik wel gewoon kan inloggen met die gegevens.

Alleen klagen heeft geen zin! 

Jawel, daarmee probeer ik toekomstige gebruikers te waarschuwen voor dit bagger systeem. En wat moet ik dan doen? Sonos doet niets... In ieder geval is er niets verbeterd de afgelopen maanden. 


Sorry, maar voor jou is er niets verbeterd. Dik kans dat de schuld daarvan bij Sonos ligt. Zij hebben dit slecht aangepakt en de nieuwe app/firmware lijkt gevoeliger voor wifistoringen. Maar heb je al eens contact met hen opgenomen? Al eens nagedacht of er in je netwerk zaken zitten die de Sonos-verbinding zouden kunnen verstoren en die je zou kunnen missen?


Sorry, maar voor jou is er niets verbeterd. Dik kans dat de schuld daarvan bij Sonos ligt. Zij hebben dit slecht aangepakt en de nieuwe app/firmware lijkt gevoeliger voor wifistoringen. Maar heb je al eens contact met hen opgenomen? Al eens nagedacht of er in je netwerk zaken zitten die de Sonos-verbinding zouden kunnen verstoren en die je zou kunnen missen?

Hou toch op, lees jij geen nieuwsberichten? Ik kan resetten wat ik wil en netwerken laten controleren etc etc maar de CEO van Sonos heeft zijn excuses al aangeboden en toegegeven dat de nieuwe app bagger is. Ga nou niet hier net lopen doen alsof de problemen bij de gebruiker liggen want dat is gewoon niet zo. 

En ja, ik heb meerdere malen contact opgenomen met de helpdesk. Die werken gewoon een lijstje af maar weten al lang dat het niet gaat helpen, zodoende is de gebruiker er uren (!) mee bezig om weer (!) alles te resetten en te updaten etc etc etc nogmaals, tegen beter weten in. 

Had allemaal niet zo erg geweest als het een systeempje was van 100€ maar ik heb (helaas) 10 sonos producten hier staan, dan weet jij wel over hoeveel geld we praten (ruim 3.000 €). Dan mag je, vind ik, wel kwaliteit verwachten, oplossingen op korte termijn (dus geen maanden!) en een stukje transparantie over hoe en wanneer de problemen opgelost worden.

Opmerkingen van slimmeriken hier die geen problemen hebben wil ik graag attenderen op trustpilot en andere review sites.

Ik ben niet de enige, ik heb meer verstand van netwerken en het Sonos systeem dan de gemiddelde helpdesk medewerker van Sonos en de conclusie die zowel ik, onafhankelijke experts (sites) EN Sonos zelf trekken is dat de nieuwe app simpelweg een drama is.

Met de oude app werkte het perfect.

 

 


Ik vermelde al dat Sonos het op dit moment nog niet voor elkaar heeft, maar probeerde aan te geven dat je misschien zelf ook even zou kunnen kijken. Jij hebt dat gedaan - wel Sonos gebeld en naar je netwerk gekeken. Dat had je niet eerder vermeld, dus dan kan ik dat niet weten. Erg vervelend dat jouw systeem dan nogsteeds slecht werkt.


Reageer