Vraag

2 product koppelen in SONOS App

  • 15 May 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

als ik in de nieuwe Sonos app mijn producten wilt koppelen ziet hij beide producten, de Play 1 en de Beam enkel kan ik maar 1 product kiezen.

Dus als ik kies bv. voor de beam installeerd hij hem en werkt hij prima, als ik dan de play 1 wil toevoegen dan kan hij hem niet vinden en dat vind ik best vreemd en ik heb alles al geprobeerd.

als ik dan denk ik verwijderd alles weer en ik begin weer opnieuw en ik kies dan voor de play 1 ipv de Beam dan gebeurt hetzelfde zoals ik hierboven beschrijft, echt heel vreemd.

 

ik heb inmiddels SonoPhone app geinstalleerd en daar zijn ze uiteraard wel beide zichtbaar, maar ik wil het gewoon in de Sonos app werken.

 

wat kan ik doen want ik ben hem helemaal kwijt 


4 Reacties

Play 1 werkt volgens mij niet met de nieuwste Sonos-app. Oude Sonos-app gebruiken of 3rd party app zoals SonoPhone zal wel werken voor beide apparaten.

Badge

Play 1 werkt wel maar ik krijg ze niet samen geïnstalleerd 

Reputatie 7

Play 1 werkt met beide soorten software, zowel S1 als S2. Ik vraag me af of je als je één speaker werkend hebt de andere toevoegt aan het systeem of opzet als apart systeem. Het eerst is wat je wilt. Als je één speakers werkend hebt zou ik de andere even resetten en dan toevoegen aan het bestaande systeem.

Badge

Zo simpel kan het zijn, het is gelukt 

Reageer