Beantwoord

tikje/kraakje rechter Era 300 speaker


Badge

Goedemiddag,

Ik heb zondag de Era 300 gekocht nu had ik in de rechter speaker een tikje/kraakje ik heb de speaker net geruild in de winkel maar deze box heeft hetzelfde probleem om de paar minuten een tikje is dit een software fout?

icon

Beste antwoord door Dari W 12 April 2023, 11:41

Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Ilonka 

 

Voor meer informatie kan je dit draadje volgen: 

Reputatie 4
Badge +3

Dit lijkt me een betere link.

Badge +1

Hi @Ilonka 

 

Voor meer informatie kan je dit draadje volgen: https://sonos-nl.insided.com/speakers-229124/soms-plop-geluidje-in-era-300-6775867

Ondertussen al meer nieuws?  Is het probleem ondertussen verder bij Sonos behandeld?

want aan dat topic hebben we ook niks. We zouden graag antwoorden willen wat we hiermee moeten.

Reputatie 4
Badge +3

Hi @Ilonka 

 

Voor meer informatie kan je dit draadje volgen: https://sonos-nl.insided.com/speakers-229124/soms-plop-geluidje-in-era-300-6775867

Ondertussen al meer nieuws?  Is het probleem ondertussen verder bij Sonos behandeld?

want aan dat topic hebben we ook niks. We zouden graag antwoorden willen wat we hiermee moeten.

@BramJansen Dezelfde vraag op meerdere plekken in de community stellen, wordt in het algemeen niet gewaardeerd. Het brengt een oplossing ook niet naderbij.

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Ilonka ,

Welkom op de Sonos community!

Wij willen je graag helpen om dit probleem op te lossen.

Om tot een goede oplossing te komen wil ik je verzoeken contact op te nemen met een van onze supportchannels.

 

Badge

Ook al gedaan zowel in meerdere chats als telefonisch, nu de Arc draadloos met jullie ondersteuning van alles geprobeerd qua instellen en dergelijke ruim een uur aan de telefoon maar probleem niet weg.

Reputatie 4
Badge +1

Beste allen :) 

 

Zeer graag zou ik met een statement of iets dergelijks willen komen met dat dit probleem ervaren wordt door meerdere mensen.

Helaas kan ik hier op dit moment verder nog geen uitspraak over doen omdat dit onderzocht wordt.

 

Hetgeen wat ik wel wil adviseren is om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we deze cases kunnen onderzoeken. 

Badge +1

Update 15.3 beschikbaar 

Badge

Update 15.3 beschikbaar 

Ook dit helpt niet, waar ik ook zo moe van word is dat er continu gemaild word we hebben telefonisch contact gehad. Ik heb meerdere diagnoses verstuurd, krijg doodleuk een mail van jullje waarin staat dat er al een paar dagen niets gehoord is van onze kant dat als ik niet binnen 24 uur reageer de case gesloten word hoe dan!!!!!!

Echt spijt van de Era 300!!

Reputatie 5
Badge +3

Super jammer om te horen hier na de een na laatste en laatste update geen klachten meer gehad. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Update 15.3 beschikbaar 

Ook dit helpt niet, waar ik ook zo moe van word is dat er continu gemaild word we hebben telefonisch contact gehad. Ik heb meerdere diagnoses verstuurd, krijg doodleuk een mail van jullje waarin staat dat er al een paar dagen niets gehoord is van onze kant dat als ik niet binnen 24 uur reageer de case gesloten word hoe dan!!!!!!

Echt spijt van de Era 300!!

Dan breng je hem toch weer terug naar daar waar je hem gekocht hebt.

Overigens is dit in principe een gebruikersforum waar Sonos wel meeleest, maar deze is opgezet om gebruikers hulp te bieden of meningen te delen aan/met gebruikers. 

Badge

Heb al een nieuwe speaker gehad, dit helpt ook niet het zit nu in beide zowel met radio luisteren als tv kijken. Wat ik zo jammer vind is dat binnen Sonos de communicatie zo slecht verloopt, lang aan de telefoon gezeten met medewerker. Alles opnieuw ingesteld hij heeft mij een mail gestuurd waarop ik meteen moest antwoorden zodat alles dan rechtstreeks binnen kwam bij hem.

 

Nadien meerdere mails gestuurd met diagnoses, vervolgens krijg je er geen antwoord op ja een mail waar je binnen 24 uur op moet reageren anders case gesloten omdat ik geen contact op neem dus gaan ze ervan uit probleem opgelost.

 

Terug brengen ja goed plan, maar heb de One xl verkocht.

Reputatie 4
Badge +3

Terug brengen ja goed plan, maar heb de One xl verkocht.

One XL?! Je had het toch over de Era 300?

Badge

Ja klopt ik had de One XL die verkocht, en daarvoor in de plaats de Era 300 aangeschaft.

Badge

Sinds detecteert en denk na update heb ik in mijn rechter achter speaker Era 300 veelvuldig een soort tik/knars geluid.

 

alles al geprobeerd 

opnieuw Sonos app/speakers opnieuw in systeem / etc etc

 

lijikt een soort knars signaal is nu pcm 2.0 

Reageer