Beantwoord

Sonos valt steeds uit.

  • 3 January 2021
  • 28 reacties
  • 20572 Bekeken


Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 7

Ik heb ook een Boost omdat die centraler in mijn huis geplaatst kon worden dan een speaker. Mijn systeem werkt prima.

Met je tweede punt heb ik geen ervaring, maar dat zou je ook eens tijdelijk kunnen proberen.

Je hebt niet alleen geüpgraded naar S2, maar ook je Bridge (die niet S2-geschikt is) verwijderd. Je hebt een Symfonisk bedraad aangesloten, waardoor het systeem nogsteeds via Sonosnet werkt.

Je zou kunnen proberen of het beter werkt als je een andere speaker bedraad aansluit - mogelijk een speaker die meer centraal in  huis geplaatst is. Anders toch een Boost, waarop je (mogelijk na contact met Sonos) korting krijgt. Met de Bridge werkte het immer goed….

Dankje voor je antwoord, top dat er een community is die elkaar probeert te helpen.

Aansluitingen en netwerk

Ik heb een andere Speaker bedraad aangesloten, dat gaf geen oplossing. Ook is de speaker die bedraad aangesloten is de middelste van het stel.  De twee van de drie meest uitvallende speakers kunnen de bedrade speaker ongeveer zien. Zit door de lucht nog geen 3 meter tussen, geen deuren of muren ertussen. Qua netwerk connectie, Ik heb zowel Sonosnet (alle drie de kanalen) als Wifi geprobeerd beiden met soortgelijike problemen van uitvallende speakers.

De uitvallende speakers zijn zowel de nieuwere Symfonisks als een Play:1 die onder S1 jarenlang probleem loos draaide op dezelfde plek in het huis. 

Sonos boost

Ik heb begrepen dat een Sonos Boost  hetzelfde doet als een speaker die bedraad aangesloten doet maar dan met een beetje meer power. Ik heb al een extra speaker gekocht om een betere mesh dekking te krijgen. Voordat ik verder investeer in Sonos apparatuur wil ik wat meer technische informatie. Maar dat zou ik graag willen verifieren met iemand van Sonos.

  • Heeft het aanschaffen van een Sonos boost zin? 
  • Heeft het bedraad aansluiten van extra speakers zin, Dus meer dan 1 speaker bedraad geeft dat een betere dekking? 
Reputatie 7

Je hebt niet alleen geüpgraded naar S2, maar ook je Bridge (die niet S2-geschikt is) verwijderd. Je hebt een Symfonisk bedraad aangesloten, waardoor het systeem nogsteeds via Sonosnet werkt.

Je zou kunnen proberen of het beter werkt als je een andere speaker bedraad aansluit - mogelijk een speaker die meer centraal in  huis geplaatst is. Anders toch een Boost, waarop je (mogelijk na contact met Sonos) korting krijgt. Met de Bridge werkte het immer goed….

Reageer