Skip to main content

Beste support, 

Wifi werkt al een tijdje niet meer van mijn Sonos Play:5 Gen2. Vandaag een factory reset uitgevoerd en de speaker wordt herkend tijdens de nieuwe installatie. Verbonden met de LAN kabel is de speaker geupdate. Bij het verbinden met de Wifi gaat het echter mis. Het netwerk worden herkend maar het juiste wachtwoord wordt als onjuist weergegeven en niet geaccepteerd. Ik kan de diagnostics op dit moment niet uitlezen want kan de installatie niet afronden. Betreft dit waarschijnlijk de bekende wifi kaart issue? Hoe nu verder? Graag jullie advies. Alvast hartelijk dank. Mvg, Mark

Hallo Tim, 

We hebben weer WIFI, speaker vervangen. Goed geregeld, nogmaals bedankt! 

Mvg,

Mark

Beste,

Ik ondervind het zelfde probleem met de Play 5 gen 2.

Plots niet meer te vinden op wifi, bekabeld direct te vinden.

Factory reset helpt niet, hij zet ook niet zijn eigen sonos netwerk om te connecten. Wat doe ik best?

Mvg,

Salvatore

Fijn om te horen dat we je speaker binnen 7 dagen hebben kunnen ruilen, ook in deze tijd van het jaar! Veel plezier ermee!

Goede middag, 

Bij ons het zelfde probleem. Sinds kort werkt de Play 5 alleen nog maar bekabeld. Wanneer wij deze dan weer terug willen zetten in het netwerk waar de 2x Play 1 op staan (en wel werken) lukt dit niet. Bij de installatie blijft hij ook aangeven dat het wifi wachtwoord verkeerd is. Netwerk settings bekeken en die staan op BGN Mixed. Maar zoals gezegd onze play 1 doen het wel.

Mijn diagnose nummer: 825162864.

Hoor graag hoe wij dit kunnen oplossen.

Bedankt

Niek Seesink