Skip to main content

Beste support, 

Wifi werkt al een tijdje niet meer van mijn Sonos Play:5 Gen2. Vandaag een factory reset uitgevoerd en de speaker wordt herkend tijdens de nieuwe installatie. Verbonden met de LAN kabel is de speaker geupdate. Bij het verbinden met de Wifi gaat het echter mis. Het netwerk worden herkend maar het juiste wachtwoord wordt als onjuist weergegeven en niet geaccepteerd. Ik kan de diagnostics op dit moment niet uitlezen want kan de installatie niet afronden. Betreft dit waarschijnlijk de bekende wifi kaart issue? Hoe nu verder? Graag jullie advies. Alvast hartelijk dank. Mvg, Mark

Hallo Tim, 

We hebben weer WIFI, speaker vervangen. Goed geregeld, nogmaals bedankt! 

Mvg,

Mark

Hallo Tim, 

Even voor de zekerheid. Klopt het dat de kapotte speaker opgestuurd moet worden naar Polen? (staat op UPS retour label). Als dit correct is geef ik hem morgen af bij een UPS lokatie.

Mvg, 

Mark

Correct, ons warenhuis is in Polen, dus je kan ‘t toegezonden UPS label gebruiken.

Hallo Tim, 

Even voor de zekerheid. Klopt het dat de kapotte speaker opgestuurd moet worden naar Polen? (staat op UPS retour label). Als dit correct is geef ik hem morgen af bij een UPS lokatie.

Mvg, 

Mark

Hoi Tim, 

Bekabeld is het gelukt:

Het bevestigingsnummer is: 118340040

Ik verneem graag verder van je.

Mvg,

Mark