Skip to main content
Vraag

Port niet te installeren op nieuwe app

  • 18 June 2024
  • 10 reacties
  • 116 Bekeken

Hier krijg ik echt de  pleuris van,sinds de nieuwe app kan ik mijn Port niet meer gebruiken om op mijn echte speakers te gebruiken.

De Port verdwijnt tijdens het installatieproces uit de app. Ja, Ja grappig. Waardeloos en zwaar overrated SONOS.

 

En nu ga ik die natte la volpeuren en daarna slaan

10 Reacties

Reputatie 7

Voegt echt veel toe dit…..

Dat ik mijn apparatuur niet kan bedienen bedoel je? Mijn ergenis snap je niet?

Jouw empatisch vermogen is nihil en je antwoord tamelijk arrogant. De essentie gaat aan je voorbij ,,,,,,het draait om de muziek en jij schijnt mijn taalgebruik m.b.t. een soort van machteloosheid niet te snappen vanuit je ivoren toren. Tamelijk verontrustend 

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat @106rallye bedoelde dat met alleen mopperen je probleem niet word opgelost. Misschien kun je wat meer vertellen zodat andere mensen je kunnen helpen, vaak is het vrij simpel op te lossen. 

Ja maar ja maar,,,,,,,,hoe dan? Ik word er zo verdrietig van,,, 

Reputatie 7

Ik was misschien inderdaad wat kortaf. Het is wel wat hierboven gezegd wordt: het helpt niet om jou te helpen als je alleen je probleem benoemt. Je frustratie is herkenbaar.

Probeer eens aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Hier wat tips:

  • Telefoon met een ander besturingssysteem gebruiken (iPhone in plaats van Android of andersom);
  • Port tijdelijk bedraad aansluiten om verder te komen;
  • als je vast zit via de PC-app een update proberen te doen.

Is je Port wel zichtbaar in de web-app (https://play.sonos.com/nl-nl/web-app)?

Ik snap de frustratie maar hoop een constructieve post te kunnen doen.

Mijn Port werkte niet meer. Kon niet meer gevonden worden. Uiteindelijk een harde reset gegeven. Daarna aan de slag gegaan met de app om deze weer toe te voegen.

De app vindt de Port en gaat aan de slag om deze te installeren/configureren. Echter, dan klapt de hele app er uit. En dat dus midden in de installatie, die dus niet goed gaat.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd. Op een ander apparaat geprobeerd. Allemaal met hetzelfde resultaat. De Port knippert nu rood en doet dus helemaal niets.

Beetje jammer.

Reputatie 7

Misschien eens bellen met Sonos?

Sonos is inderdaad zwaar overrated heeft niets te maken met HighEnd zoals sommige denken dat de Port niet meer werkt is gewoon de bedoeling van Sonos zodat je een nieuwe koopt 

Reputatie 7

En dat werkt dan wel? Zie 

Natuurlijk is het vervelend dat je spullen het niet meer goed doen. Maar voor de geïnteresseerde lezers is het meer van waarde als uitlegt wat je problemen zijn, zodat je mogelijk een juiste kant gewezen kunt worden door andere gebruikers.

Want, met alle respect voor je frustratie, aan dit soort paranoïde posts heeft niemand iets.

Reageer