Skip to main content
Vraag

Mijn sonos app maakt geen verbinding meer met mijn speakets

  • 18 May 2024
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken

Ik kan geen muziek of radio meer luisteren via de sonos. De app vindt de speakers niet.

Verwijderen app en opnieuw erop zetten helpt  niet. Een nachtje wachten helpt niet.

 

Mijn man heeft het zelfde probleem, ook zijn app doet het niet meer.

 

Hoe kunnen we dit oplossen? 

 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7

Werkt de webapplicatie wel? Zie http://sonos.com/web-app

Nee werkt ook niet via mijn telefoon 

Ik heb mijn routeren opnieuw opgestart. Helpt niet 

Via de laptop doet hij het wel!! 

de app opnieuw verwijderd van mijn telefoon en opnieuw opgestart, werkt niet:(

Waardeloos, wat nu?

 

Reputatie 7

Dinsdag bellen met Sonos?

Waardeloos systeem geworden. Werkte prima maar gaat al 2 jaar achteruit. Marktplaats is een prima plek voor deze rommel

Reputatie 6
Badge +3

Waardeloos systeem geworden. Werkte prima maar gaat al 2 jaar achteruit. Marktplaats is een prima plek voor deze rommel

Deze rommel werkt voor de meeste mensen gewoon naar alle tevredenheid. De afgelopen 2 jaar is het juist alleen maar beter geworden. 

Hij doet het weer. Het probleem lag aan het boost kastje volgens Sonos. De app op mijn telefoon werkte niet goed na de update.

 

Ik heb de kabel uit de boost gehaald en rechtstreeks op mijn speaker aangesloten. Toen deed mijn app het weer. 

 

Daarna de kabel weer terug gedaan in de boost, maar toen deed hij het dus niet meer, alleen via de computer wel. 

 

Nu 2 dagen later doet de app het wel weer. Ook bij de telefoon van mijn vriend. Het lijkt erop dat Sonos iets aangepast heeft. 

 

Hij reageert wel veel langzamer dan voorheen:(