update

  • 16 May 2024
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1

Help! Hoe kunnen we laatste update terugdraaien? Deze update is een ramp!
verbindt verkeerde stations, verkeerde producten, heel langzaam, enz. enz.Gezien het feit dat iedereen problemen heeft en er wel klaar mee is, wordt het tijd dat Sonos deze update terugdraait of razendsnel verbetert!


9 Reacties

Help! Hoe kunnen we laatste update terugdraaien? Deze update is een ramp!
verbindt verkeerde stations, verkeerde producten, heel langzaam, enz. enz.Gezien het feit dat iedereen problemen heeft en er wel klaar mee is, wordt het tijd dat Sonos deze update terugdraait of razendsnel verbetert!

Je bent niet de enige. Het is weer zo’n actie van Sonos. Niemand begrijpt waarom Sonos de S2 (oud) niet heeft laten bestaan. Als ik op het Engelse forum kijk zijn er verschillende topicstarters. Allemaal leze is ondoenlijk 34 pagina’s vol met, soms gedeeltelijk, niet meer functionerende app.

Bij mij duurt het ca. 40 sec voor ik verbinding krijg met het systeem heb. En dan verkeerde informatie Sonos speelt niets af terwijl hij vrolijk een radiostation staat af te spelen wat met de oude app is gestart.

En verder zie ik alleen maar grijze vlakjes en kan daar verder niets mee.

Ik vraag me ook af waar al mijn radiostations zijn gebleven in deze app. Ik zie ze nog gewoon op een oude iPhone 2016 staan.

Voor mij geen nieuwe Sonos producten meer.

 

Wat een ramp deze besturing kan niets meer terug vinden …….iemand die wilt kopen deze configuratie , ben er helemaal klaar mee

Toch niet dat het goedkoop was om een en ander aan te schaffen en dan nu dit……..dikke ellende, hoop dat mensen die dit overwegen te kopen dit lezen en kets anders aanschaffen 

Badge

Geen playlisten meer, dat is waardeloos en verarmt het totale Sonosproduct. Ook slechte communicatie over de eventuele verbeteringen of herstel van de app.

Reputatie 7

Wel playlists toch? Alleen voorlopig even geen queu, toch?

Badge

Geen persoonlijke Sonos playlist meer. Ik heb deze nog wel op een IPhone waar de nieuwe update nog niet is geïnstalleerd. Zou prettig zijn als je die zou kunnen kopiëren naar de nieuwe Sonosapp

 

Verantwoordelijke

mensen direct ontslaan en oude versie terug zette .

 

sonos kan ik mijn producten retourneren?

Badge

In een telefonisch contact met de helpdesk, enkele dagen geleden, werd mij verzekerd dat de persoonlijke Sonos playlisten niet weg waren en op termijn weer bruikbaar zouden, zijn op  voorwaarden dat er geen reset naar de fabrieksinstelling  van Sonos componenten werd gedaan door de gebruiker. 

Reputatie 7

Dat kan kloppen. De app is enkele een afstandsbediening voor het systeem. Die afstandsbediening werkt nu niet lekker. In het systeem staan dus je playlists, die waarschijnlijk via de PC-app danook nog wel zichtbaar zijn. Een reset vernietigt de informatie op het systeem.

Reageer