Sonos App

  • 20 May 2024
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Ik als gebruiker van de Sonos artikelen vind het schandalig dat er na een update er zoveel klachten zijn en dat het bedrijf zwijgt. Lezen ze dan niks van wat er hier wordt gezegd. Ik baal enorm. Dit kan echt niet.

 

Grt

John


6 Reacties

Hier hetzelfde. Helemaal klaar met Sonos. Na een paar dagen gingen m'n speakers een eigen leven leiden, krijg ze niet meer aan elkaar gekoppeld. Kan ze nu alleen nog apart gebruiken - dus ook geen stereo meer. Playbar idem dito. Zit je dan met een paar duizend euro aan apparatuur. En als ze nou nog het fatsoen hadden om iets van zich te laten horen of verbeteringen te beloven. Niets van dat alles. 

Reputatie 7

Hoe dom en onhandig ze dit (ook weer) gedaan hebben - Sonos heeft wel laten weten dat missende features voor eind juni terug zijn. De alarmen zijn al terug.

Ik baal als een stekker van de vernieuwde app. Verpest mijn muziekbeleving. Ben ook afspeellijsten kwijt. Kortom: waardeloos. Wie heeft dit verzonnen?

Reputatie 7

Welke afspeellijsten ben je kwijt? Wil je daar hulp mee? Of wil je echt alleen antwoord op de vraag wie dit verzonnen heeft? Want dan ben ik snel klaar: het management van Sonos.

@106rallye bedankt voor je reactie. Ik ben 2 sonos afspeellijsten, die ik zelf gemaakt heb (vroeger met cassettes en daarna cd), kwijt  Op mijn laptop heb ik nog de vorige appversie staan en daar staan ze nog bij. Die versie werk ik voorlopig niet bij. Wellicht niet het einde van de wereld maar wel irritant. En zo kan ik nog wel even doorgaan met ontbrekende functies!! Hopelijk doet het management van Sonos hier snel iets aan, en liefst nu i.p.v. eind juni…..

Reputatie 7

Zie mijn antwoord op je andere post. Afspeellijsten staan niet in de app maar in het systeem.

Reageer