Beantwoord

Sonos stopt om x aantal nummer met afspelen

  • 8 March 2019
  • 8 reacties
  • 502 Bekeken

Na elke paar nummers stop sonos ineens met afspelen na een seconden of 10 begint het volgende nummer in de afspeelijst

Diagnise nummer: 2132636943
icon

Beste antwoord door Tim S 13 March 2019, 10:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De wifi verbinding ziet er helaas niet optimaal uit, er is redelijk wat wifi storing aanwezig.
De verbinding van KPN modem tot de Sonos Playbar ervaart redelijk wat pakket verlies.
OP het moment van de diagnose staat de KPN modem op draadloos kanaal 3 uit te zenden.
Wil je verzoeken het draadloos kanaal van de KPN aan te passen naar kanaal 6, graag 20 minuten muziek afspelen, om een nieuwe diagnose te maken en dit nummer te noteren.
Daarna graag het draadloos kanaal aanpassen naar kanaal 11, weer 20 minuten muziek af te spelen, om nog een nieuwe diagnose te maken.
Als wij deze 2 diagnoses ontvangen kunnen we een vergelijking trekken welk draadloos kanaal in uw huishouden het beste te gebruiken is.
Kanaal 6 diagnose :73001272
Kanaal 11 diagnose:220899112

Overigens geen storing gehad laatste 2 dagen.
Reputatie 7
Badge +2
Kanaal 6 ziet er prima uit, kanaal 11 ervaart helaas weer problemen.
Zou dus aan raden je router terug te zetten op kanaal 6.
Als er toch weer problemen voordoen terwijl je KPN op kanal 6 draait, graag daar nog een nieuwe diagnose van verzenden.
Bedankt Tim, ik ga het een tijdje op kanaal 6 proberen fijne dag nog verder.
Terug gezet op kanaal 6. Net weer hetzelfde probleem gehad. 1995005700
Reputatie 7
Badge +2
Wifi ziet er nog steeds goed uit, dus nu kan het op ons lijstje.
We zijn in onderzoek naar Spotify problemen op de KPN lijn, en dit is nog in onderzoek.
Kan daarom helaas (nog) geen oplossing bieden, maar we werken er hard aan op het op te lossen of Spotify/KPN te wijzen op hun problemen zodat zij het kunnen oplossen.
Deze diagnoses helpen ons dan ook zeker.
Excuses voor het ongemak omtrent de mogelijk nog voorkomende Spotify problemen.
Bedankt voor de reactie tim. Zelf heb ik telfort. Zou heel goed kunnen dat ook telfort internet van KPN is dat weet ik niet.
Reputatie 7
Badge +2
Ja, Telfort zit op de zelfde lijn als KPN, dit diagnose nummer blijft dus op ons lijstje staan 😉