Vraag

Sony XR55A83J tv en Sonos Arc gaat niet altijd aan.

  • 9 August 2022
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een Sony bravia XR55A83J en net een nieuwe Sonos arc gekocht nou heb ik hem een week en regelmatig gaat de sonos arc niet aan als ik de tv aanzet met de tv afstandsbediening van de ziggo next box. Weet niet als het komt door de ziggo next of de afstandsbediening van de next box. Of ligt de probleem toch ergens anders aan?


Want daar voor had ik de sonos playbar samen met de sub en 2 sonos one aan en had er nergens last van maar die was met de optische kabel en nu met een HDMI kabel de arc dan.
Nu heb ik het zelfde maar dan geen playbar maar een arc met een HDMI die aangesloten staat op erac HDMI van de Sony tv en heb er meer problemen mee.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Om te kijken of het inderdaad aan de Ziggo box of de afstandsbediening daarvan ligt: doet het probleem zich ook voor als je de TV aanzet met zijn eigen afstandsbediening?

Zal het even proberen komende tijd hoe die op reageert. Of ken het een fout zijn van de sonos arc zelf.. want lijk me niet dat de enige bent met zo probleem in NL. 

Reputatie 7

Ik heb hier weinig anderen gezien met dit probleem. Wel heb ik vragen langs zien komen over dat de Ziggo box zou storen op andere HDMI-aansluitingen. Je zou dus ook eens kunnen proberen je TV aan te zetten met de Sonos ab en ofwel HDMI-CEC op de Ziggo box uit te zetten, zie https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Ziggo-Next-HDMI-CEC-uitschakelen/td-p/83573, ofwel de Ziggo box even los te trekken uit de TV.