Beantwoord

One's koppelen niet meer aan de playbar voor surround

  • 26 January 2021
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb tot voor kort nooit problemen gehad met de Sonos dus was ook erg verbaasd.

 

De situatie:

 

Ik heb recentelijk de stroom kort uitgeschakeld gehad thuis was even nodig. Niet Sonos of router gerelateerd of iets. Ik schakel mijn stroom weer in en merk na een tijdje dat mijn muziek alleen nog maar uit de playbar komt en de sub. Mijn ones welke ik in surround heb doen niets. TV kijken….ook niets. Beide niet meer zichtbaar in de app, alleen als Woonkamer+sub+?+?. Inmiddels diverse malen compleet alles opnieuw geïnstalleerd met de app. Wanneer ik de ones installeer gaat dit prima totdat ik ze in surround wil verbinden zoals de app dit voorsteld en heel soms maakt hij het geluid dat alles verbonden is maar in de app nog steeds nies te zien alleen ?+?. En geen geluid en andere gevallen wordt er helemaal niet verbonden.

Iemand enig idee of ervaring hoe dit op te lossen?

 

Alvast bedankt,

 

Arjan

 

 

icon

Beste antwoord door Frank N 2 February 2021, 14:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Arjan, het klinkt ernaar dat er iets mis gaat tussen de Playbar en surround speakers. Mogelijk komt dit door 5Ghz interferentie van een nabij apparaat dat ook WiFi gebruikt. Eventueel kan het een probleem in je netwerk zijn. Als je geen bron van interferentie kunt vinden wil je misschien even bellen met ons. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Badge

@Frank N 

Dat zou vreemd zijn, want ik heb niets gewijzigd in mijn netwerk, niets toegevoegd aan apparatuur wat gebruikt maakt van mijn netwerk en geen instellingen in mijn router aangepast. Anders gezegd alles was na de stroom onderbreking gelijk aan de situatie toen ik mijn Sonos installeerde 1 ½ jaar geleden.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

In mijn ervaring blijft een netwerk en omgeving zelden zolang ‘exact hetzelfde’. Mogelijk is er een nieuwe router in je omgeving bijgekomen of er is een update geweest van je provider. Het kan van alles zijn. Ik raad je aan om ons even te bellen.