Beantwoord

Bridge uit systeem halen

  • 12 June 2020
  • 7 reacties
  • 1242 Bekeken

Hallo, ik wil updaten naar Sonos S2 maar helaas staat mijn oude bridge nog in mijn systeem terwijl die al heel lang geleden stuk is gegaan en die heb ik toen weggegooid maar blijkbaar dus niet verwijderd uit mijn systeem.

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik wel kan updaten naar Sonos S2?

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 13 June 2020, 00:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 1
Badge

In de S1 app kun je niet S2-compatible apparatuur uit je systeem verwijderen/ontkoppelen.

 

Zo uit mijn hoofd moet dat onder Instellingen → Systeem.

Helaas, daar staat hij niet tussen. Alleen bij  Sonos op hun internetsite onder mijn account staat hij nog wel als zijnde dat ik hem in mijn systeem heb zitten.

 

Reputatie 7

En dan houdt de S2 app je tegen om te updaten?

Het is opgelost. Ineens kan ik de S2 app uitvoeren.

 

Reputatie 7

Niet dat ik aan je verhaal twijfel, maar ik zou het inderdaad vreemd vinden als een niet-gebruikt device een update naar S2 zou kunnen voorkomen. Mooi dat het opgelost is!

Hi,

ik heb een playbar, 2 play 1’s en een pre-amp.

mijn systeem hapert bij start en doorzappen naar ander nummer.

ligt dit aan de bridge?

ik wil wel over naar Sonos 2, maar dan wordt mijn pre-amp niet meer ondersteunt. Of moet ik dan 2 systemen app geïnstalleerd hebben?

Reputatie 7

Dat kan inderdaad aan de Bridge liggen, waarvan een haperende voeding voor problemen kan zorgen.

Sonos kent overigens geen pre-amp. Ik neem aan dat je een Connect bedoelt? Sonos Connect

Je kunt inderdaad je systeem onderverdelen in een S1- en een S2-systeem. Zowel de S1- als de S2-app op je telefoon is geen probleem, maar (onderdelen van) S1 en S1-systemen zijn echter niet meer samen te groeperen zijn.

Je zou je Bridge kunnen vervangen door een Boost - na contact met Sonos krijg je daar waarschijnlijk korting op.