Vraag

Beam wordt gevonden, maar installatie geeft probleem (groen licht blijft knipperen), na stroom afkoppeling

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Ik heb net een Beam aangeschaft, gekoppeld met WIFI en geinstalleerd, ook met TV HDMI.

Alles werkte 1 dag.    Ik heb terwijl alle apparaten niet presteerden, de stroom afgezet. Het WIFI-netwerk blijft echter altijd actief en de router blijft onder stroom.

Bij inschakelen van de stroom voor de BEAM, werkte niks meer.    Ik hoef opnieuw te installeren, Sonos app vindt de Beam, maar bij installatie blijft het groene lampje knipperen (klaar om te installeren) en krijg ik een melding ‘Er deed zich een probleem voor’, ook verbonden met router, zelfde probleem, andere tijdelijk netwerk bij installatie, zelfde probleem, volledige reset volgens de instructies van de BEAM, hetzelfde probleem.    Is hier een oplossing voor en welke ?    Of is het apparaat stuk na 3 uren gebruik en dan een stroomonderbreking ?   (Dat zou wel wijzen op een slecht product).

Een snel antwoord word door me ten zeerste gewaardeerd.  Dank bij voorbaat.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge +1

via de Sonos app / Help contact maken / diagnostische info verzenden naar Sonos. Support die is best goed. Probeer de probleemstelling kort en bondig te houden. Succes