Vraag

Tv 5.1 doorgeven aan playbase

  • 12 June 2017
  • 4 reacties
  • 548 Bekeken

Badge
Hoi, kan iemand mij vertellen of mijn Samsung ue48h6200 tv 5.1 surroundgeluid doorgeeft aan mijn playbase, zodat het zin heeft om er extra speakers bij te kopen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Kun je zelf controleren in de Sonos app bij instellingen -> info over mijn Sonos systeem. Hier vind je de audio-ingang, en deze verteld je of je naar stereo of surround luistert. Controleer eventueel ook de instellingen van je televisie, niet elke tv geeft standaard Dolby uit naar de optische uitgang. Hiervoor kun je je handleiding raadplegen.
Badge



Alleen stereo. In het menu van de tv zit onset de geluidsinstellingen wel de opties dolby digital, dts en dts neo 2.5. De laatste kan ik alleen kiezen, die werkt niet op de Sonos (geen geluid), de andere 2bkn ik niet kiezen. Enig idee?
Reputatie 5
Badge +2
De Playbase werkt alleen met Stereo en Dolby Digital. Als u de DD optie niet kan kiezen, dan kunt u met uw televisie en ons systeem geen surround systeem creeeren.
Kpn ontvanger en tv instellen zoals op de afbeeldingen. Begin bij de KPN ontvanger, anders kun je in het Samsung menu niet kiezen voor Dolby